וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אולי אתקשר לייעץ למוריניו"

מאמן ארגנטינה סיפר על יחסיו הטובים עם הפורטוגלי והוסיף: "לא ראיתי שחקן במונדיאל עם 30 אחוז מהיכולת של מסי"

במהלך מסעותיו באירופה והמעקבים אחרי שחקנים בזמן מוקדמות המונדיאל ולקראת הטורניר, ביקר דייגו מראדונה גם באינטר. את הפגישה עם ז'וזה מוריניו הוא זכר היטב והבוקר (חמישי) סיפר לעיתון "לה נאסיון" על יחסיו על מאמנה הטרי של ריאל מדריד.

"אני אוהב את מוריניו כמאמן ואני זוכר איך הוא קיבל אותי באינטר. דיברנו שעות על טקטיקה. הוא מסוג האנשים שתשמח שיהיו לצידך ושיעזרו לך בכל פעם שתזדקק להם. יש לי את מספר הטלפון שלו ואולי אני אתקשר אליו לייעץ לו".

יחד עם זאת מראדונה הצהיר שלא יעשה שימוש בצורת המשחק הסגורה בה השתמש מוריניו באינטר: "לא אשחק ככה. אבל זה עבד בשבילו, הוא זכה בליגת האלופות לא?"

מראדונה התייחס גם לליונל מסי, שחוגג היום את יום הולדתו ה-23 ועדיין לא כבש שער למרות 20 בעיטות לכיוון השער, יותר מכל שחקן אחר בטורניר. "לא ראיתי שחקן שנתן 30 אחוז ממה שמסי נתן. אולי יקראו לי שחצן, אבל גם לא ראיתי אף שחקן בטוררניר שהציג 30 אחוז מהיכולת של קרליטוס טבז. אני אוהב את הנבחרת שלי!"

"לאו הוא הגאווה של כולם, כולל של חבריו לנבחרת. הוא שוחח עם ורון ואני ריגלתי אחריהם. ורון יודע המון על כדורגל, הרבה יותר ממסי שצעיר ממנו בהרבה, אבל הבן זונה הזה עונה לו. אמרתי ללאו שלי אף אחד לא אמר איפה לשחק ולכן אני לא אגיד לו איפה לשחק. שישחק איפה שהוא רוצה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully