וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסטר וול הולך לוושינגטון

הוויזארדס יבחרו ראשונים בדראפט הלילה ויילכו עם ג'ון וול. אוון טרנר צפוי להיבחר שני, אך מכאן הסיפור מעט מסובך יותר

עם כל הדיבורים וההייפ לקראת שוק השחקנים החופשיים, שצפוי להיות המרתק בתולדות ה-NBA, דראפט 2010 כמעט ונשכח לו. ובכן, הלילה (בין חמישי לשישי, אין שידור) תגיע סוף סוף שעתם היפה של קבוצות התחתית של הליגה, שיקוו לשפצר את עצמן מחדש לקראת העונה הקרובה. דראפט 2010 אמנם לא מבטיח להיות המרתק והאיכותי בהיסטוריה, אך איכויותיו הקיימות טומנות בחובם עומק גדול, במיוחד בקרב השחקנים הגבוהים.

הפתעות לא צפויות במקום הראשון, בו מחזיקה וושינגטון. אף שהכוכב של הוויזארדס (גילברט ארינאס) מאכלס את עמדת הפוינט גארד, ברור לכל שהקבוצה מהבירה לא הולכת לוותר על הכישרון העצום שהוא ג'ון וול. אלא אם תהיה הפתעה עצומה או טרייד סנסציוני, הרכז האתלטי והנהדר מקנטאקי יילך בבחירה הראשונה לוושינגטון, אולי בתקווה לשקם את המועדון שספג כל כך הרבה מהלומות בשנתיים האחרונות.

גם הבחירה השניה נראית בשעות אלה סגורה למדי, והיא צפויה להביא את אוון טרנר הנהדר לפילדלפיה. השוטינג גארד של אוהיו סטייט יוסיף גיוון ואינטלגנציה לקו האחורי של הסיקסרס המתחדשים, שמינו את דאג קולינס למאמנם לפני מספר שבועות. על פי דיווחים, קולינס הוא גם זה שיהיה אחראי על הבחירה עצמה.

ומה הלאה?

מכאן העניינים נראים מעט מסובכים יותר. בימים האחרונים, הפך ווסלי ג'ונסון לבחירה השלישית האטרקטיבית ביותר עבור ניו ג'רזי. הנטס - הקבוצה הגרועה בליגה בעונה שעברה - קיוו לבחור ראשונים בג'ון וול, אך יסתפקו בבחירה השלישית, ובה, כך נדמה, הם עדיין מתלבטים האם ללכת עם הסמול פורוורד מסירקיוז, או שמא לכוון לאחד משני הגבוהים המובילים של הדראפט - דרק פייבורס או דמרקוס קאזינס. לפי שעה, דומה כאילו ניו ג'רזי תבחר בג'ונסון.

בחירת 4 ו-5 צפויות להיות שייכות לפייבורס וקאזינס. מינסוטה, שבוחרת במקום הרביעי, דווקא חושקת בווסלי ג'ונסון, אך אם לא תצליח להנדס טרייד עם ניו ג'רזי, היא צפויה לבחור בפייבורס - הפאוור פורוורד מלא הפוטנציאל מג'ורג'יה טק. סקרמנטו, שמחזיקה בבחירה החמישית, צפויה ללכת על קאזינס, ככל הנראה סימן השאלה הגדול ביותר בדראפט הנוכחי: מצד אחד כישרון גדול עם פוטנציאל בשמיים, מצד שני אישיות גבולית ומפוקפקת שלא הרשימה יתר על המידה בקנטאקי בעונה שעברה.

שחקנים נוספים שמנייתם עלתה בשבועות האחרונים הם אקפה יודו, הפורוורד המגוון של ביילור, שעשוי להיבחר כבר בבחירה השישית על ידי גולדן סטייט, אל פארוק אמינו, הסמול פורוורד של ווייק פורסט, לוק באביט, הפורוורד מנבאדה, וגרג מונרו, הסנטר המוכשר של ג'ורג'טאון שעל פי השמועות, תפס גם כן את עיניהם של הווריירס בבחירה השישית.

בגזרת האירופאיים, אין זה צפוי להיות דראפט מרעיש במיוחד. על פי רוב התחזיות, אף שחקן מהיבשת הישנה לא צפוי להיבחר בסיבוב הראשון, כאשר אחד השמות המעניינים ביותר הוא זה של מירוסלב ראדוליצ'ה, מלפפון תל אביב זה זמן מה, שעשוי להילקח בסיבוב השני. ואם במועמדים לסגנית האלופה הישראלית עסקינן, אז הבא נסיים בזווית הפרובינציאלית: ג'ון שייר, הגארד היהודי של דיוק, צפוי להיבחר בסוף הסיבוב השני, ולקבל חוזה לא מובטח באחת מקבוצות הליגה.

* בינתיים, מיאמי ויתרה על הבחירה מספר 18 לטובתה של אוקלהומה סיטי, אבל כללה בעסקה גם את העברתו של הגארד דקוואן קוק, שעבר גם הוא לת'אנדר ובכך פינתה הקבוצה מפלורידה מקום בתקרת השכר שלה, בתוספת לבחירה ה-36 שקיבלה בחזרה..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully