וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ראול יעבור לשאלקה?

חלוצה של ריאל מדריד מחוזר על ידי הקבוצה הגרמנית, שנפרדה מקווין קוראני ותרה אחרי חלוץ בעל ניסיון לקראת העונה הבאה

האם יש סיכוי שנראה את ראול נודד לספרד בעונה הבאה? 'אס' הספרדי מפרסם היום (חמישי) ששאלקה מעוניינת להחתים את חלוצה של ריאל מדריד בעקבות החיפושים של המועדון אחר חלוץ לאחר שהעבירה את קווין קוראני לדינמו מוסקבה.

אחרי 16 שנים שבהם ראול היה חלק בלתי נפרד מהבלאנקוס, נראה שגם הוא יודע שהסיכויים שלו לשחק בהרכב הראשון בריאל נמוכים, ולכן הוא שוקל בתקופה הזו אפשרויות נוספות. מאמנה של שאלקה, פליקס מגאת, מעוניין בחלוץ בעל ניסיון, כאשר ראול יכול להיכנס למשבצת הזו ולעזור לקבוצה במשימות שלה בליגת האלופות בעונה הבאה.

לאחרונה עלו דיווחים שראול עשוי לעבור גם ל-MLS, אבל בספרד מאמינים שהצעה מקבוצה אירופאית שמתמודדת בליגת האלופות תקרוץ לו יותר. מאז העזיבה של קוראני לרוסיה, בשאלקה לא ערכו רכש, אך ראול כאמור עשוי להצטרף כשלא מן הנמנע שריאל לא תקשה על מעברו.

מעבר לכך, בקוריירו דלו ספורט מדווח כי אינטר מעוניינת לצרף את ראפיניה בעקבות חיפושיה אחר מגן ימני, כאשר היא צופה שמייקון בסופו של דבר יעזוב לריאל מדריד אחרי המונדיאל. לא מן הנמנע שהמהלך הזה ייצא אל הפועל מכיוון שבשנה שעברה יסתיים חוזהו של המגן, שמשחק בשאלקה מ-2005. שאלקה כבר הציבה תג מחיר של 10 מיליון יורו עבור השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully