וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרול על סף סיכום במכבי תל אביב

24.6.2010 / 11:08

הבלם הסכים להצעה החדשה, קיים פער לגבי סכום ההעברה. גם מדוניאנין קרוב. מעל 2,000 מנויים נמכרו ביום הראשון שהופצו

הקשר הקמרוני, אלברט באנינג, שסגר עקרונית את תנאיו הכספיים במכבי תל אביב, נחת לפנות בוקר (חמישי) בישראל וכבר החל בסדרה מקיפה של בדיקות רפואיות לקראת החתמתו. התנאים הכספיים עימו סוכמו באופן עקרוני כשהוא אמור לחתום לשנתיים, כשכרגע יש מחלוקת עם פריס סן ז'רמן שמחזיקה בכרטיס השחקן. ראשי מכבי מעוניינים להשאילו לעונה עם אופציית רכישה כעבור שנה, אך הצרפתים מבקשים 800 אלף יורו עבור כרטיסו ומעוניינים במכירה בלבד. גורמים בקרב הצהובים העריכו הערב כי בסופו של דבר יגיעו המועדונים להסכמות והעסקה תצא לפועל.

ביממה האחרונה חלה התקרבות משמעותית בין אבי סטרול למכבי תל אביב. הבלם הסכים להצעה המחודשת שהעלתה בפניו הנהלת הקבוצה ונראה שהמגעים בין השחקן לקבוצה על סף סיכום. נכון לעכשיו נמצא סטרול בבלגיה ומנסה לסייע למכבי להוריד את מחיר דמי ההעברה שלוקרן דורשת. ההצעה הראשונית דיברה על כ-300 אלף יורו, כאשר מכבי מנסה להוריד את הסכום ל-250 אלף. במידה וסטרול ישיב בחיוב להצעה המשודרגת, אמורה מכבי להסתפק בשלב זה בשלושה בלמים ולעת עתה לוותר על צירופם של יא יא פטי וזאב חיימוביץ', שהוזכרו כמועמדים, כאשר סטרול יצטרף לניבאלדו הברזילאי ולניסו קפילוטו.

עוד עסקה שעומדת על סף סגירה היא הבאתו של הבוסני האריס מדוניאנין, זאת לאחר שראשי מכבי תל אביב הגיעו לסיכום עם ראשי ויאדוליד על סכום ההעברה שיעמוד על כ-1.2 מיליון יורו. מי שמעכבים כרגע את סגירת העסקה הם סוכניו של הקשר וברגע שיגיעו להסכמות בנושא הזה, העסקה תיחתם באופן רשמי, כאשר מדוניאנין מתוכנן לנחות בארץ ביום שבת.

מכירת המנויים לעונה הקרובה נפתחה הבוקר בקופות אצטדיון בלומפילד ובמשרד הכרטיסים 'לאן'. הבעלים מיטש גולדהאר החליט בצעד משותף עם הנהלת הקבוצה שלא לייקר באופן משמעותי את המחירים מהעונה שעברה בכדי לחזק עוד יותר את הקשר בין המועדון והאוהדים. המחירים לשערים 8, 10 ו-11 עומדים על 1100 ש"ח למבוגר ו-810 ש"ח לילד, חייל או אישה, כאשר מי שמחזיק מנוי מהעונה הקודמת יזכה להנחה משמעותית והמחיר יעמוד על 880 ש"ח למבוגר ו-648 ש"ח לילד, חייל או אישה בשערים אלו. ביציעים 2 ו-13 יעלה מנוי מבוגר 1,800 ש"ח, כאשר מנוי ותיק מהעונה שעברה ישלם 1440 ש"ח בלבד. בנוסף התקבלה החלטה על הוצאתן למכירה של חבילות לאב ובנו, מנויים משפחתיים וכן מנוי לוחם לחמישה משחקי בית אטרקטיביים במחיר מוזל.

בשלב זה ההערכות במכבי מדברות על יעד של כ-7,500 מנויים, אולם אף אחד במועדון לא יופתע אם המספר יהיה גדול בהרבה לאור הרכש המאסיבי שביצעה הקבוצה בפגרה. שניים מראשי האוהדים, אורי משיח ושי מזרחי, אמרו הבוקר לוואלה ספורט: "מיטש גולדהאר הוא איש יקר, הוא עושה עבורנו דברים מדהימים במכבי תל אביב העונה. זה מתבטא ברכש בקבוצת הבוגרים, השקעה אינסופית במחלקת הנוער, שיפוץ המתקן בקרית שלום ועוד. המחירים האלה מוכיחים לנו שאפשר גם להשקיע כספים רבים במועדון וגם לבוא לקראת האוהדים. כל מה שנותר לנו לעשות הוא לעמוד מאחורי הקבוצה ולתמוך בשחקנים בקניית מנויים וכרטיסים. זה מבחן אופי רציני לקהל של מכבי, שידוע בחוסר הסבלנות שלו, ואנחנו מקווים שכולם יתנו את הזמן והתמיכה כדי שהקבוצה תתחבר בצורה הטובה ביותר".

בתוך כך, התגלה ביקוש עצום ביום הראשון למכירת המנויים של מכבי תל אביב, כאשר מהמועדון נמסר כי בתוך שמונה שעות נמכרו לא פחות מ-2000 מנויים. בהנהלת המועדון הביעו הערב סיפוק רב מקצב המכירה יוצא הדופן ומסרו כי הם מודים לאוהדי הקבוצה הרבים על הבעת האמון ועל מסירותם למועדון

עדכון ראשון: 11:08
עדכון אחרון: 15:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully