וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלכה במאניה-דיפרסיה

לאחר שקטלה את הנבחרת, התקשורת האנגלית רוממה את שחקניה, ורק "הדיילי מייל" זהיר: "גרמניה יכולה לאמלל אותנו"

הניצחון על סלובניה בתוצאה 0:1 והבטחת המקום בשמינית גמר המונדיאל שחררו הרבה לחץ באנגליה, ואפשר היה לחוש את אנחת הרווחה מאיצטדיון נלסון מנדלה ביי שבפורט אליזבת, ועד ללונדון. "הדרך של אנגליה אל החופש החלה", נכתב ב"ניוז אוף דה וורלד", שהחמיא לכובש שער הניצחון ג'רמיין דפו עם הכותרת "Jermain Man".

גם הביטחון חזר לאנגליה, ו"הסאן" לא היסס לצאת בכותרת שהיא משחק מילים הכולל את ג'רמיין דפו ואת היריבה הבאה גרמניה, כשכתב :"Bring on Germains", ולצדו ציטוט של למפארד, שאמר: "גביע העולם מתחיל עכשיו". הפרשן הבכיר של "הסאן" סטיב הווארד החמיא לג'ון טרי, וסימן אותו כמעוז ההגנה, ובעל מניות גדולות בניצחון. "טרי הרים ראש ובניגוד לכל הספקולציות נראה כמו מנהיג אמיתי". ב"סאן" החמיאו גם לקאפלו על שהתיר לשחקנים לשתות בירה לילה לפני המשחק, וציינו כי ווין רוני יהיה כשיר לגרמניה ("הקרסול שלי יהיה בסדר".

רוב קלי, פרשן "טלגרף" החמיא לקאפלו על כך שהחליט לא לפתוח עם ג'ו קול בטורניר, וזאת בשל היכולת הירודה שהפגין הקשר, שנכנס מול סלובניה כמחליף. "קול הפך לסלבריטי של המדינה ובשבוע האחרון נראה היה שהוא הופך שחקן טוב יותר בכל דקה בה לא שיחק", כתב קלי. הפרשן בריאן מור טען כי המשחק החכם של אנגליה והגישה הלוחמנית הם אלה שגרמו לשינוי במשחק הנבחרת.

"הדיילי מייל" לא התלהב יתר על המידה מהניצחון על הסלובנים, וכתב בכותרתו: "תתכוננו ליותר כאב, אוזיל וגרמניה עלו לשמינית ויכולים לאמלל את אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully