וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "המשחק מול אנגליה יהיה קלאסי"

מאמן נבחרת גרמניה לא יכול לחכות לשמינית הגמר, אך עשוי לאבד את שווינשטייגר הפצוע . אוזיל: "לא מפחדים מאף אחד"

כמה שזה הלך קשה לנבחרת גרמניה הערב (רביעי). בכלל, כמה ששלב הבתים היה קשה לנבחרתו של יואכים לב, שממש היתה צריכה להמתין לדקות האחרונות של המחזור האחרון בשלב הבתים על מנת להיות בטוחה שמקומה בשמינית הגמר מובטח. הערב, שער בודד ומצוין של מסוט אוזיל בדקה ה-60 סידר ללב ושחקניו 0:1 יקר מפז על נבחרת גאנה, שמעלה את הגרמנים לשלב הבא. היריבה? באופן אירוני מדובר באנגליה, שסיימה במקום השני בבית ג'.

"זה היה משחק עם אינטנסיביות מדהימה", אמר יואכים לב בסיום. "לא עשינו כל מה שרצינו לעשות, אבל היה לחץ בלתי רגיל על שתי הנבחרות. במחצית אמרתי לשחקנים: הדבר הכי חשוב הוא לעלות". ואכן, הגרמנים עלו. ומה חושב מאמנם על שמינית הגמר? "המשחק נגד אנגליה יהיה קלאסי, אנחנו מחכים לו. זה יהיה מפגש מיוחד, יש כל כך הרבה היסטוריה בין הנבחרות. אנגליה היא נבחרת מצוינת עם הרבה נסיון. ווין רוני מסוגל להתפוצץ בכל רגע נתון, כך שתהיה לנו עבודה קשה".

החדשות הרעות מבחינת לב ונבחרתו נוגעת בצד הבריאותי, ובפרט במצבם הרפואי של בסטיאן שווינשטייגר וג'רום בואטנג, שנפצעו והוחלפו במהלך המשחק. "יש לנו כמה בעיות", הודה לב. "ג'רום סובל מפציעה בגב, ובסטיאן מפגיעה בירך. אני מקווה שהוא יחלים בימים הקרובים. אם שווינשטייגר לא יוכל לשחק, ואני מקווה שזה לא יהיה המצב, מדובר במכה גדולה עבורנו".

איש המשחק, מסוט אוזיל, הוסיף: "ידענו שזה יהיה מאוד קשה נגד גאנה, והיה עלינו להילחם עד הסיום". הקשר הצעיר התייחס ליריבתו בשמינית הגמר, אנגליה, ואמר: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד. שלב הנוק-אאוט התחיל היום, ומעתה והלאה עלינו לנצח כל משחק, ואנחנו מוכנים לזה".

ראייבץ' רוצה את תמיכת הדרום אפריקאיים

מנגד, גאנה היא הנבחרת האפריקאית היחידה שתעפיל לשלב שמינית הגמר, ומאמנה, מילובן ראייבץ', מאושר למדי, על אף ההפסד הערב. "אני מקווה שמרבית הדרום אפריקאיים ימשיכו לתמוך בנו. אני מקווה שנרוויח מהתמיכה הגדולה שקיבלנו פה", אמר הסרבי. בנוגע למשחק, אמר ראייבץ': "ייצרנו הרבה הזדמנויות מצוינות להבקיע, אבל היה לנו חוסר מזל והתקשנו להבקיע. אולי היה חסר לנו גם קצת ריכוז, ואני מקווה שנוכל להבקיע בהמשך".

לבסוף, התייחס המאמן ליריבתו בשלב הבא, ואמר: "המשחק הבא שלנו יהיה נגד ארצות הברית, אז אנחנו צריכים לשכוח את המשחק שהיה הערב, ולהמשיך הלאה". אם תעבור את ארצות הברית, תפגוש גאנה את דרום קוריאה או אורגוואי וכך או כך - אחת מ-4 הנבחרות הללו תהיה בחצי גמר המונדיאל הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully