וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודמווינגי: "לאגרבק עשה הרבה טעויות"

קשר נבחרת ניגריה פתח פה על מאמנו לאחר ההדחה: "מנהיגים כמו מרטינס וכמוני ראויים ליחס אחר. עם אמודו זה לא היה קורה"

פחות מיממה אחרי הדחתה של נבחרת ניגריה מהמונדיאל, וגם שם מתחילים להוציא את הכביסה המלוכלכת לתקשורת. ה-2:2 עם דרום קוריאה הותיר את הנשרים עם נקודה אחת בלבד בבית ב', ממנו הם קיוו לעלות כסגנים של ארגנטינה. המאמן השבדי לארס לאגרבק, שהגיע לפני הטורניר כדי להוביל אותם לחצי גמר - היעד שהציבה ההתאחדות - סופג עכשיו את מרבית הביקורות, כולל משחקניו.

"שלושה משחקים, שלושה הפסדים", סיכם פיטר אודמווינגי את הופעת נבחרתו, כשהוא מחשיב את התיקו המאכזב מול הקוריאנים כהפסד לכל דבר. "אני חושב שלאגרבק עשה הרבה טעויות, כמו לשחק עם שני חלוצים שלא משתתפים במשחק ההגנה. בכדורגל הניגרי אנחנו משחקים עם קשר אחורי אחד ומלפניו קשר יצירתי. זה גורם למרווח עצום במרכז המגרש וזו הייתה הבעיה שלנו נגד יוון. כך כבר יש שלושה שחקנים שלא עושים הגנה".

אודמווינגי, יליד אוזבקיסטן שגדל והתחנך ברוסיה, לא התבייש להודות כי התפרץ על מאמנו בחדר ההלבשה בסיום המשחק. "כן, אמרתי לו שיש בנבחרת מספר שחקני מפתח שלא קיבלו ממנו מספיק דקות משחק, ואני אחד מהם. אנחנו נמצאים כאן מספר שנים, הבאנו את הנבחרת למונדיאל ולשים אותנו בחוץ עכשיו זה ממש לא הוגן".

קשרה של לוקומוטיב מוסקבה, שרשם במונדיאל 76 דקות בלבד (נכנס בדקה ה-60 נגד ארגנטינה, הוחלף במחצית מול יוון), לא שכח את המאמן הקודם, שייבו אמודו. "לא היו צריכים לפטר אותו, זו הייתה שגיאה חמורה", קבע אודמווינגי. "יש כאן מנהיגים כמוני וכמו אובפמי מרטינס. אנחנו עשינו את ההבדל עבור הנבחרת והיינו ראויים ליחס אחר וליותר הזדמנויות. אצל אמודו זה לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully