וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גלבוע/גליל תשתתף במוקדמות היורוליג

23.6.2010 / 19:11

אלופת המדינה תהיה אחת מ-16 הקבוצות שתתחרה על שני מקומות שמשוריינים למנצחות שלב המוקדמות. תשחק ביד אליהו

הפועל גלבוע/גליל עליון תשחק בעונה הבאה ביורוליג, כך הודיעה היום (רביעי) הנהלת המפעל. כחלק מהשינויים שהוחלטו בישיבת ועדת הניהול של המפעל שנערכה היום, בהם חברה גם מכבי תל אביב הוחלט להגדיל את מספר הקבוצות במוקדמות המפעל ל-16, ובהם תהיה גם אלופת ישראל גלבוע/גליל עליון. הקבוצה תצטרך לנדוד למשחקי מוקדמות היורוליג מהאולם בגן נר להיכל יד אליהו, לאחר שהסכימה לכך בבדיקה שערכה הנהלת המפעל לפני כשבועיים בישראל.

הבעלים חיים אוחיון התייחס להחלטה: "כבוד וגאווה לכדורסל הישראלי ולגלבוע/גליל בפרט. אני שמח גם בשבילנו גם בשביל האוהדים והשחקנים שיחוו את המפעל הזה. זו זכות וחובה להיות שם. נעשה את כל מה שנדרש כדי לייצג את ישראל כשווה בין שווים. נוכל להתמודד עם הקבוצות שהגיעו לשם.

"נתבקשנו לאשר את האפשרות לשחק ביד אליהו, אבל אנחנו גם בודקים אם יאפשרו לשחק באולם הביתי שלנו. אנחנו מוכנים לשחק ביד אליהו ומתכוונים לצבוע את האולם בזכות האוטובוסים הצהובים של המועצות האיזוריות. נביא אוהדים מכל המועצות האיזוריות בכל הארץ".

לעומת אוחיון, עמית גל לא יצא מגדרו: "אני לא משתולל משמחה, כי אני מבין את האחריות הגדולה. צריך להיערך בהתאם. לא נסטה מהדרך שלנו, ננסה להביא את השחקנים הצעירים הכי מוכשרים, בתקווה שיישארו, לא כמו דגן יבזורי שהלך אחרי הכסף. זה בהחלטה אתגר מעניין".

כדי להכנס לשלב הבתים הראשון של היורוליג, תצטרך הקבוצה לגבור על 3 קבוצות בשלבי המוקדמות השונים, ולתפוס את אחד משני המקומות שמשוריינים לקבוצות המנצחות משלב המוקדמות. מלבד גלבוע/גליל ישתתפו במוקדמות: וילרבאן, חימקי מוסקבה, קאזאן, המופראם ורסאץ', נימבורק, בודיולינק קייב, לה מאן, מארוסי, שרלרואה, אלבה ברלין, קאזרטה, בודצ'נוסט, רואן, בארונס ריגה וכרונינגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully