וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "מצאתי מחדש את הנבחרת שלי"

מאמן נבחרת אנגליה היה פשוט מאושר אחרי העליה לשמינית הגמר: "יכולים ללכת קדימה". דפו: "אין לי מילים. איזה רגע!"

ערב פתיחת הגביע העולמי, מעט מאוד אוהדים אנגלים האמינו כי נבחרתם תזדקק לניצחון במחזור הסיום של שלב הבתים על מנת להעפיל לשמינית הגמר. כהרגלם, חשבו אותם אוהדים שנבחרתם תטייל בשלב הבתים, אולי אפילו תעלה עוד לפני הרגעים האחרונים באמת, וכל שנותר יהיה לתכנן את היריבה בשלב הבא. אלא שחלומות לחוד ומציאות לחוד, והערב (רביעי), באחד המשחקים הלחוצים בתולדותיה, השיגה אנגליה 0:1 על סלובניה שהעלה אותה, בסופו של דבר, לשמינית הגמר. זה לא היה קל ומשכנע, זה בטח לא היה יפה ואטרקטיבי, אבל זה היה - וזה מה שחשוב. הבריטים מעפילים מהמקום השני של בית ג', ובשמינית הגמר הם יפגשו גאנה, גרמניה או סרביה.

"זה מה שאני רוצה לראות מהנבחרת הזו", אמר פאביו קאפלו המאושר בסיום. "הרוח הזו, המשחק הקבוצתי, הלחימה הקבוצתית. אני מאוד, מאוד שמח כי מצאתי מחדש את הקבוצה שאני מכיר". קאפלו הסתכל קדימה, ואמר: "אנחנו יכולים להתקדם הלאה, אנחנו יכולים לשחק נגד כל הנבחרות כי עכשיו הראשים של השחקנים חופשיים, אין להם פחד".

כוכב הערב היה ללא ספק ג'רמיין דפו, שהבקיע את שער היחיד במשחק בדקה ה-23. "אין לי מילים, איזה רגע!" צהל חלוץ טוטנהאם המאושר, שהועדף בהרכב ברגע האחרון על חשבון אמיל הסקי. "כילד, זה משהו שאתה חולם עליו. זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח, גמר גביע, והיינו זקוקים לגישה אחרת. נבחרות גדולות רבות התקשו, כך שהיה חשוב שנשמור על הרוח שלנו, ועשינו את זה".

קפטן הנבחרת, סטיבן ג'רארד, הוסיף: "הראנו תשוקה, לחימה ורוח קבוצתית, ואנחנו מאושרים להמשיך הלאה. עשינו את זה בעבר עם הגב אל הקיר, אבל אנחנו צריכים לשחק ככה כל הזמן, צריכים למצוא את היציבות, במיוחד בשלבי הנוק-אאוט", אמר הקפטן, ומיהר להתייחס לשלבים הבאים: אם נשחק כמו ששיחקנו נגד אלג'יריה, לא נקבל צ'אנס נוסף. אנחנו צריכים להקשיב למנג'ר שלנו, כי הרעיונות שלו מדויקות. לא אכפת לנו נגד מי משחק, הכל תלוי בנו כרגע. אם נשחק בהתאם לפוטנציאל שלנו, נהווה יריב קשה לכולם". ג'רארד התייחס לחברו הטוב, ויון רוני, שממש כמוהו ממש מתקשה להיכנס לטורניר, ואמר: "מבקרים אותו, אבל היום הוא עבד מאוד קשה ואני יודע שהגולים פשוט מחכים לו מעבר לפינה".

קורן: "מאוכזבים, אבל גאים"

מנגד, המחנה הסלובני היה מדוכדך מאוד, וקל להבין אותם. השער של לנדון דונובן בדקה ה-91 של המשחק המקביל העלה את נבחרת ארה"ב על חשבון הסלובנים הסימפטיים, והותיר אותם עם המחמאות בלבד. סלובניה לחמה, גם נגד אנגליה וגם בשני המשחקים הראשונים, אך את שמינית הגמר היא תראה מביתה.

"אנגליה הגיעה ליותר הזדמנויות, אבל נלחמנו ולא היה לנו מזל", אמר מאמן סלובניה, מתיאז' קק בתום המשחק. "הרבה דברים שקורים בספורט לא הוגנים, ואני מקווה שהאוהדים שלנו בכל זאת יעריכו מה שעשינו. ניסינו להבקיע, אבל הלחץ היה אחר היום".

קפטן הנבחרת, רוברט קורן, הוסיף: "נתנו את הטוב ביותר שלנו, והיינו מודעים לחשיבות המשחק הזה. הלחץ היה עצום, אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להיות גאים מההישג שלנו. חשוב שנסתכל על העתיד ונרים את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully