וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לפזר את הועדה המקצועית"

23.6.2010 / 18:28

חברים בועדה המקצועית לא אהבו את כך שמינוי קצורין למנהל המקצועי, לא עבר דרכם. בני ברנר: "זה לא היה צריך לעבור כך"

שעות ספורות לאחר אישור מינויו של מולי קצורין אמש (רביעי) למנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, עולים מתוך הועדה המקצועית והנהלת האיגוד קולות נגד המינוי והדרך בה הוא נקבע. עיקר הטענות כלפי המינוי מגיעות מכיוונה של הוועדה המקצועית, שם טוענים מספר חברים כי כל המינויים המקצועיים באיגוד הכדורסל אמורים לעבור את אישורה, אך זה של קצורין לא עבר.

"ברור שיש כאן ניסיון לקצר תהליכים", אומר אחד מחברי הוועדה המקצועית, עו"ד שי האוזמן. "זה לא ראוי ומכאן יש שתי אפשרויות: לפזר את הוועדה המקצועית לאלתר ואז יהיו שניים-שלושה אנשים באיגוד הכדורסל שיקבלו את ההחלטות. בעת האחרונה יש מינויים רבים של מאמנים ועוזרי מאמנים בנבחרות ישראל שעוברים ללא דיון, ללא הכנה וללא היגיון. האפשרות השנייה היא שהמינוי של מולי קצורין, שאני חייב לציין שהוא מאמן ראוי ואין זה קשור אליו אישית, יבוטל לאלתר".

יו"ר עירוני רמת גן, בני ברנר, שחבר גם בועדה המקצועית וגם בהנהלת האיגוד הוסיף: "אני מניח שאם זה היה עובר בדרך הנכונה, דרך הוועדה המקצועית, קרוב לוודאי שהייתי תומך במינוי, אבל הדרך שבה זה בוצע, זה לא היה צריך לעבור בדרך הזאת. מדובר בתפקיד הכי חשוב בנבחרות ישראל. הבנתי שיש מוצא, יש פתח יציאה בחוזה בהתראה כלשהי, כך שזה הפיך. אני חושב שאם מישהו היה צריך לשנות את זה, זה היה צריך להיות בישיבת ההנהלה אתמול. עכשיו זה מונח לפתחו של יושב ראש הוועדה המקצועית".

באיגוד הכדורסל מנגד טוענים כי ההחלטה לא הייתה צריכה לעבור את הועדה המקצועית מאחר ומדובר במנהל מקצועי לכל איגוד הכדורסל ולא רק לקבוצות הגברים: "ההחלטה על הקמת ועדת איתור למנהל מקצועי לאיגוד הכדורסל התקבלה בהנהלת איגוד הכדורסל, שזה הגוף שלו הסמכות לכך", נמסר בתגובה רשמית של האיגוד, "המלצת ועדת האיתור התקבלה בהנהלה לאחר דיון וללא הסתייגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully