וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד - קמרון: לסיים את זה יפה

האוראנג', ככל הנראה בהרכב חזק, רוצים לשמור על המאזן המושלם, יריבתם מחפשת קצת כבוד (21:30, ערוץ 33)

הולנד, שכבר העפילה לשמינית הגמר, תפגוש הערב (חמישי, 21:30, ערוץ 33) את קמרון שכבר איבדה כל סיכוי לעלות לשלב הבא, אל למרות זאת יעלה ברט ואן מרוויק עם ההרכב החזק ביותר שלו על מנת לסגור את סיבוב הבתים במאזן מושלם. הולנד, שניצחה את יפן ודנמרק, עשויה עדיין לרדת למקום השני בבית ה' במקרה של הפסד במשחק הנעילה.

ואן מרוויק לא מוכן לקחת אף סיכון. "אני לא מתכוון לבצע הרבה שינויים", אמר המאמן שהדגיש את העובדה כי הוא מעוניין לשמור על הקצב, "זה יהיה סיפור שונה, כשחלק מהשחקנים לא לגמרי כשירים וצריך לראות גם אם אריאן רובן יהיה כשיר. בהחלט יכול להיות שהוא ישחק ביום חמישי". כזכור, רובן לא שיחק עד כה בעקבות הפציעה ממנה סבל מאז משחק ההכנה מול הונגריה. גם קשר וקפטן הנבחרת מארק ואן בומל התייחס למשחק. "כל משחק הוא צעד לקראת מטרה גבוהה יותר. לכן, אנחנו לא יכולים לזלזל במשחק מול קמרון מפני שהמשחק הבא יהיה כבר בשמינית הגמר ונהיה חייבים להגיע לשם מוכנים".

הרכב משוער: מארטן סטקלנבורג, חאליד בולחרוז, ג'ון הייטינחה, יוריס מאתייסן, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, מארק ואן בומל, דמי דה זיוו, דירק קויט, ווסלי סניידר, רפאל ואן דר וארט, רובין ואן פרסי.

אטו לא מרים ידיים

מנגד, קמרון היא ללא ספק הנבחרת המאכזבת ביותר של בית ה'. עם הפסדים לדנמרק ויפן איבדו הקמרונים כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, ועל כן המשחק מול האוראנג' יהיה בגדר הזדמנות אחרונה להשיג מעט כבוד. אלא שכרגע, נדמה כאילו גם תוצאה טובה ומכובדת לא תשכיח את הטורניר הנוראי הזה של נבחרת קמרון, שהתאפיין במהומות ובלגאן גם מחוץ לכר הדשא.

בימים האחרונים גברו הביקורות בקרב הנבחרת הקמרונית, כאשר האחרון שהצטרף היה רוז'ה מילה, חלוצה המיתולוגי של הנבחרת, שיצא כנגד סמואל אטו. חלוץ אינטר איים לפרוש מהנבחרת בעקבות הביקורות הכבדה שהוטחה נגדו, אלא שלעת עתה נדמה כאילו כוכב נבחרת קמרון ינסה גם הוא להשיב מעט מהכבוד האבוד. "המטרה שלי במשך כל העונה היתה להיות מוכן לגביע העולמי, וזה כל מה שאני חושב עליו, אז זה בהחלט קשה. זה לא נורמאלי עבורנו, לסיים במקום האחרון".

הרכב משוער: קרלוס קמאני, סטפן מביה, ניקולא נ'קולו, סבסטיאן באסונג, בנואה אסו אקוטו, אלכס סונג, איונג אנו, ג'רמי, פייר וובו, אשיל אמאנה, סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully