וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה - איטליה: פירלו יעשה את השינוי?

אלופת העולם עולה לקרב שעלול להיות האחרון שלה (חמישי, 17:00, ערוץ 1 ו-HD), שובו של הקשר מגביר את האופטימיות

האם אלופת העולם תודח לפני שמינית הגמר? איטליה מתכוננת למשחק האחרון שלה בשלב הבתים מול סלובקיה (17:00, ערוץ 1 ו-HD), ואחרי שתי תוצאות תיקו לא מרשימות במיוחד (מול פרגוואי וניו זילנד), מרצ'לו ליפי ושחקניו יודעים שעכשיו זה הרגע להתעורר. ניצחון איטלקי יעלה את האזורי לשלב הבא בוודאות. במידה שתסיים בתיקו ופרגוואי תגבור על ניו זילנד, היא תעלה גם כן.

חלוץ הנבחרת אלברטו ג'ילארדינו טוען ששחקני הנבחרת מלאי מוטיבציה לקראת המשחק, ולדבריו, אם הם לא ינצחו את סלובקיה, בהחלט מגיע להם ללכת הביתה. "לא ציפיתי שהטורניר יתפתח כפי שהוא התפתח", אמר ג'ילארדינו, "אבל אם אנחנו רוצים להתקדם לשלב הבא, נהיה חייבים להשתפר. אחרת, בהחלט יגיע לנו ללכת הביתה".

"הדבר החשוב מבחינתנו הוא להסתכל קדימה, לא אחורה", יודע החלוץ, "פראגוואי וניו זילנד לא סיכנו אותנו יותר מדי, אבל אנחנו החטאנו את ההזדמנויות שלנו. הרצון שם, אבל הבעיה עד עכשיו הייתה שהיינו חסרי רעיונות בהתקפה".

החדשות הטובות מגיעות מאנרדראה פירלו, שהחלים מפציעה וחזר לאימונים אחרי שהחמיץ את שני המשחקים הראשונים. אולי פירלו ייתן לאיטלקים את היצירתיות בהתקפה, שכל כך חסרה להם. "אין שום משבר בנבחרת, אנחנו עדיין יכולים לעשות דברים יפים בטורניר הזה", מתעקש ליפי, "אבל עכשיו נהיה חייבים לקחת אחריות על גורלנו".

הרכב משוער: פדריקו מרקטי, ג'אנלוקה זמברוטה, פאביו קנבארו, ג'ורג'יו קייליני, דומניקו קרישיטו, ריקרדו מונטוליבו, דניאלה דה רוסי, אנדראה פירלו, וינצ'נזו יאקווינטה, ג'מפאולו פאציני, אנטוניו די נטאלה.

סלובקיה אופטימית

המאמן ולדימיר וייס לא כל כך אהב את היכולת של שחקניו מול פרגוואי, אז בעטו לשער רק פעם במהלך ההפסד, וצפוי לעשות שינויים בהרכב הפותח. קורנל סלאטה, למשל, שהודה שעלה עצבני למשחק הקודם, צפוי לאבד את מקומו למארק צ'ך הוותיק, בעוד מירוסלב סטוך החלים מהפציעה וצפוי גם הוא לחזור.

"ניתן את כל מה שיש לנו מול איטליה", מבטיח המאמן וייס, שנהחרת שלו עדיין יכולה להעפיל לשמינית אם תנצח ובמשחק המקביל ניו זילנד תפסיד, "הפייבוריטית שלי לבית הייתה תמיד פרגוואי".

הרכב משוער: יאן מוחה, פטר פקאריק, מרטין שקרטל, מארק צ'ך, יאן דוריצה, זדנו שטרבה, מירוסלב סטוך, ולדימיר וייס, מארק האמשיק, רוברט ויטק, סטיסלב שסטאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully