וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק - יפן: הגובה יעשה את ההבדל?

בנדטנר וחבריו בונים על יתרונם הבולט: "עם הגובה שלנו אפשר לשבור כל הגנה". היפנים רוצים להפתיע (ה', 21:30, ע' 1 ו-HD)

כאשר לכל אחת מהן שלוש נקודות עם ניצחון והפסד במאזן, דנמרק ויפן תיפגשנה (חמישי, 21:30, ערוץ 1 ו-HD) לעימות ישיר על הכרטיס השני מבית ה'. דנמרק אף פעם לא הודחה כבר בשלב הבתים, ולמורטן אולסן ושחקניו אין כל כוונה לקבוע תקדים בדרום אפריקה. יפן, מנגד, השיגה בטורניר הזה ניצחון ראשון במסגרת המונדיאל מחוץ לביתה, והיא לא מוכנה לתת לדרום קוריאה להיות האסייתית היחידה בשמינית הגמר.

אחרי ההפסד להולנד חזר אולסן לשים מבטחו בוותיקים, שהחזירו לו עם ניצחון 1:2 על קמרון, למרות משחק בו האפריקאים היו עדיפים (כפי שהודה המאמן הדני בעצמו). "אנחנו יודעים שבמשחק הזה חייבים להבקיע", אמר ניקלאס בנדטנר, כובש השער הראשון מול קמרון. "יפן היא נבחרת טובה ומאוד הגנתית, אבל אני מאמין בכוח שלנו. עם יתרון הגובה שלנו בהתקפה נוכל לשבור כל הגנה". מהרכבה של דנמרק ייעדר הבלם סימון קיאר, כאשר פר קרלודרופ צפוי להחליפו לצד דניאל אגר.

הרכב משוער: תומאס סורנסן, לארס יקובסן, פר קרולדרופ, דניאל אגר, סימון פולסן, כריסטיאן פולסן, מרטין יורגנסן, יספר גרונקיאר, דניס רומדאל, ג'ון דאל תומאסון, ניקלאס בנדטנר.

"הלוואי והיינו יכולים לנצח ב-10 שערים"

יפן הגיעה למונדיאל לחוצה ועמוסת ביקורות מבית, אבל הניצחון על קמרון שינה מעט את הגישה כלפי הסמוראים הכחולים. המאמן טאקשי אוקאדה הצהיר לפני הטורניר כי היעד הוא חצי הגמר, והוא עדיין מאמין בזה. "יהיה משחק גדול לשני הצדדים", טען המאמן. "אנחנו נצטרך הפעם משהו מעבר לטקטיקה הקבוצתית. הלוואי והיינו יכולים לנצח בהפרש של 10 שערים, אבל יהיה משחק שקול וצמוד".

ביפן חוששים בעיקר מהמצבים הנייחים, שם יתרון הגבוה של הדנים בא לידי ביטוי בצורה ברורה. אוקאדה פתח בשני המשחקים הראשונים עם אותם 11, וגם הפעם לא צפוי לערוך שינוי. קייסוקה הונדה, פליימייקר במקורו, ימשיך לתפקד כחלוץ היחיד בהרכב הדפנסיבי למדי של היפנים, בעוד טוליו ינהיג את החלק האחורי.

הרכב משוער: אייג'י קוואשימה, יוטי נגאטומו, יוג'י נקזאווה, טוליו, יואיצ'י קומאנו, מקוטו האסבה, דייסוקה מאטסוי, יוקי אבה, יאושיטו אנדו, יושיטו אוקובו, קייסוקה הונדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully