וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לא מוותרת על אבי סטרול

23.6.2010 / 21:41

הצהובים שידרגו את הצעתם ומעריכים כי בלם לוקרן ישיב בחיוב. באנינג ומדוניאנין סיכמו את תנאיהם וצפויים לחתום בקרוב

מכבי תל אביב שידרגה הערב את הצעתה הכספית לבלם לוקרן אבי סטרול וכעת ממתינים ראשי הקבוצה לתשובתו של השחקן, שעל פי הערכות ראשי הצהובים צפוי לענות בחיוב ולהצטרף גם בקרוב מאד לקבוצה. במידה וסטרול ישיב בחיוב להצעה המשודרגת, אמורה מכבי להסתפק בשלושה בלמים בשלב זה, ולעת עתה לוותר על צירופם של יא יא פטי וזאב חיימוביץ' שהוזכרו כמועמדים, כאשר סטרול יצטרף לניבאלדו הברזילאי ולניסו קפילוטו.

באתר הרשמי של טרק גרוזני, קבוצתו זאב של חיימוביץ', פורסמה היום (רביעי) הודעה מטעם הקבוצה ובה נכתב: "אנחנו יודעים שיש התעניינות מצד קבוצת מכבי תל אביב בבלם זאב חיימוביץ' אבל עדיין לא התקבלה אצלנו במשרדים כל בקשה או הודעה רשמית על ההתעניינות שלהם כלפיו. אם תגיע פנייה רשמית, נהיה מוכנים להיכנס למשא ומתן".

אלברט באנינג הקמרוני ינחת לפנות בוקר בישראל וצפוי לעבור מחר סדרת בדיקות רפואיות. התנאים הכספיים עם הקמרוני סוכמו באופן עקרוני על חוזה לשנתיים וכרגע ישנה מחלוקת עם פריס סן ז'רמן שמחזיקה בכרטיסו של השחקן. ראשי מכבי מעוניינים להשאילו לעונה עם אופציית רכישה כעבור שנה בעוד הצרפתים מבקשים 800 אלף יורו עבור כרטיסו ומעוניינים במכירה בלבד. גורמים בקרב הצהובים העריכו הערב כי בסופו של דבר יגיעו שני המועדונים להסכמות והעיסקה תצא לפועל.

שחקן נוסף שמגיע לישראל הוא הבוסני האריס מדוניאנין, שכבר סגר את תנאיו הכספיים וזאת לאחר שראשי הקבוצה הגיעו להסכמות עקרוניות עם ראשי ויאדוליד, שמחזיקים בכרטיסו של הקשר המצוין. בתחילה רצו הספרדים 1.8 מיליון יורו, אולם בימים האחרונים הורידו משמעותית את דרישותיהם, וכעת, לאחר שהעסקה נסגרה באופן עקרוני, גם הוא צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה רשמי במועדון. באנינג ומדוניאנין מצטרפים בכך לבלם הברזילאי ניבאלדו, שכבר מתאמן במדי הצהובים לאחר שסגר את כל תנאיו הכספיים ויחתום ב-1 ביולי באופן רשמי, אז יפוג חוזהו בויאדוליד הספרדית.

עדכון ראשון: 14:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully