וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון: "אני נוטה לכיוון פרישה"

המאמן האגדי של הלייקרס הודיע כי יעבור בדיקות רפואיות, ורק אז יחליט על המשך דרכו: "זה לא קשור לכסף". פארמר יעזוב

כמה דקות אחרי שזכה עם הלייקרס באליפות ה-11 שלו בקריירה כמאמן, כבר הספיק פיל ג'קסון להישאל מספר פעמים האם בכוונתו לחזור אל הקבוצה גם בעונה הבאה, וזה לא מפתיע. ג'קסון אותת במהלך העונה החולפת שהוא עשוי לרפוש בסופה, והלילה (רביעי) הפכו האיתותים לכיוון ממשי מאיש הזן בכבודו ובעצמו. "אני נוטה לכיוון פרישה", אמר ג'קסון היום, אך הוסיף: "אבל עדיין לא החלטתי".

המאמן בן ה-64 הודיע לבעלים, ג'רי באס כי בכוונתו לעבור סדרת בדיקות רפואיות, ואז לקחת שבוע חופש ולהגיע למסקנות בנודע אליהן. רק לאחר מכן, יחליט. "חלק מההחלטות הן בריאותיות", אמר ג'קסון, "וחלק קשורות לאופן שבו אני מרגיש עכשיו. קשה מאוד לא לחשוב על חזרה כשאתה מדבר עם השחקנים האלה, ויש לך הזדמנות לאמן קבוצה שהיא טובה. זה משהו שאני אצטרך לשבת עליו ולחשוב עליו אחרי שאני אסיים לשבת עם הרופאים. אז אקבל את ההחלטה הסופית. זה ללא ספק לא קשור לכסף", אמר ג'קסון.

פאו גאסול התייחס גם הוא לזן מאסטר והביע תקווה שיישאר לעונה נוספת: "כמובן שהבריאות שלו היא נקודה מכרעת", אמר הספרדי. "אני חושב שזה נושא שמטריד אותו, אבל הוא כל כך אוהב את המשחק הזה ורוצה להמשיך את מה שבנינו כאן, למרות שהבריאות קודמת לכל. עונת NBA היא קשה ושוחקת, ואם אתה לא בריא אתה לא יכול לתפקד כמו שצריך. אני מאמין שהוא יידע לקבל את ההחלטה הנכונה".

מי שכבר החליט שלא להמשיך הוא ג'ורדן פארמר. אחרי ארבע עונות על הספסל של הלייקרס, הודה הרכז בן ה-25 ששיחק בתיכון בלוס אנג'לס ובמכללת UCLA המקומית, שיעדיף לפתוח דף חדש במקום אחר: "אני אוהב את L.A, אבל אני חושב שלפעמים זה טוב לשנות אווירה. בכל שנה תכננתי לקבל יותר ויותר דקות ובסופו של דבר התפקיד שלי נשאר זהה. תמיד שיחקתי בקבוצות שנאבקו על האליפות ואני רוצה שזה יימשך, אבל אני לא רוצה להביט לאחור בסיום הקריירה ולגלות שלא ניצלתי את ההזדמנות להפוך לשחקן המשמעותי שאני מסוגל להיות".

גם שאנון בראון, שגזל דקות משחק רבות מפארמר בעמדת הרכז המחליף העונה וסיים עם ממוצע של 8.1 נקודות למשחק, עדיין מתנדנד ומקווה לקבל הצעה לחוזה ארוך טווח בקבוצה. "אני מעדיף להישאר, אין בכלל שאלה", אמר בראון. "אף אחד לא רוצה לעזוב קבוצה אלופה".

שאלה אחרת שמעסיקה את האלופה היא בריאותו של אנדרו ביינום, שעבר השבוע הוצאת מים מברכו בפעם השלישית, וצפוי להיות מנותח פעם נוספת בעוד כחודש, אחרי שיחזור מחופשה פרטית בדרום אפריקה שם יצפה במשחקי ההכרעה במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully