וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה סגרה את העברת חואן מאטה

בספרד מדווחים ששחקן ולנסיה והנבחרת יצטרף תמורת 20 מיליון יורו לחמש שנים. סגן נשיא ולנסיה מכחיש: "אין שום סיכום"

ברצלונה ממשיכה להתחמש? אחרי שהעבירה לשורותיה את החלוץ המצוין של ולנסיה דויד וייה תמורת כ-40 מיליון יורו, קרובה הקבוצה הקטלאנית עסקת ענק נוספת כשהיא רוצה להעביר לשורותיה את קשר ולנסיה, חואן מאטה, כך מדווח הבוקר (רביעי) ברדיו בספרד.

מאטה, השוהה כרגע עם נבחרת ספרד במונדיאל בדרום אפריקה, יצטרף, כך על פי הדיווח, לאלופת ספרד תמורת סכום של כ-20 מיליון יורו שכבר סוכם על ידי שני הצדדים, ויחתום בקבוצה מבירת קטלוניה לתקופה של חמש שנים. לפי הידיעה, ההגעה של מאטה ו-וייה בינתיים מחזקת עוד יותר את ההערכות לפיהן עשויה בארסה למכור את החלוץ השבדי זלאטן איברהימוביץ', שמאוד לא הרשים ולא התאקלם בצורה מיטבית בקבוצה.

סגן נשיא ולנסיה חאבייר גומז, לעומת זאת, הכחיש את הדיווחים. "אין שום סיכום, ולא דיברנו עם מאטה או עם הסוכן שלו", אמר גומז, "כל הצעה שתתקבל תישקל, אבל לגבי מאטה, ואני מתעקש, אין כלום".

יצוין כי פפ גווארדיולה כבר לטש עיניו למאטה בקיץ שעבר, אלא שהקבוצה מעיר התפוזים הצליחה לשכנע את אביו, שמשמש גם כסוכנו, ואת השחקן להישאר בקבוצה והציעה לו חוזה משודרג, עליו הוא חתם עד יוני 2012.

כשבוע לאחר הבחירות לנשיאות המועדון ומספר ימים לפני הכניסה הרשמית שלו לכס, קרוב מאוד הנשיא החדש של המועדון סנדרו רוסל לבצע את ההחתמה הראשונה שלו. עם זאת, רוסל ממשיך בניסיונותיו הבלתי פוסקים להחזיר לקבוצה את הקשר האובד שלה, ססק פברגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully