וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קים ז'ונג-איל ייקח אחריות על ההפסד לפורטוגל?

מקורות המקורבים לנבחרת צפון קוריאה מדווחים כי העריץ הוא זה שקבע את הטקטיקה בתבוסה. חושבים שהוא יתפטר?

כנראה ששחקני ומאמן צפון קוריאה לא מחכים למשחק האחרון של הנבחרת במונדיאל, כי המשמעות שלו שאחריו הם צריכים לחזור הביתה, וזה אומר סוג של מפגש עם המנהיג הכל יכול במדינה, קים ז'ונג-איל. לאחר התבוסה הצורמת לפורטוגל 7:0 זה עלול להיות מאוד לא נעים.

אלא שלאור התבוסה היו כאלה שמצאו להם סיבה נוספת לתקוף את העריץ. הפעם, לגבי הטקטיקה שלו, לא הצבאית, כי אם על המגרש. בעבר כבר נודע כי המנהיג חסר הרחמים של המדינה הכי מסוגרת בעולם הוא בעצם זה שמנהל הלכה למעשה את הנבחרת ונותן לא מעט הוראות למאמן. "הדיקטטור מעביר למאמן קים ג'ונג-הון הוראות טקטיות בזמן משחקים, דרך טלפון בלתי נראה", אומרים מבקריו החריפים של ז'ונג-איל, שאף טוענים כי הרודן הוא היה זה שהמציא את אותו התקן, שדרכו הוא מעביר את ההוראות למאמן, למרות שיש לא מעט שחולקים על הטענה זו.

"לפי איך שעובד המשטר בצפון קוריאה, מאמן הנבחרת לא יכול לומר את שמו של המנהיג ולדבר איתו איך שהוא רוצה", אמר בכיר בהתאחדות הדרום קוריאנית. "הטלפון הבלתי נראה זה דבר מטופש ומופרך, אבל זה ידוע שקים ז'ונג-איל מעביר הוראות למאמן".

עדיין, בכל הקשור למדינה ואף לנבחרת שלה רב הנסתר על הגלוי, אבל טפח נוסף נחשף כעת, לאחר התבוסה לפורטוגל. מקור הקשור לנבחרת טען כי הסגנון בו שיחקה הנבחרת לא דומה לזה שהמאמן רצה אלא לזה שמנהיג המדינה רצה. "קים ג'ונג-הון, שהיה בעברו שחקן הגנה, נוטה לסגנון הגנתי יותר, אלא שצפון קוריאה שיחקה התקפי באופן בלתי הגיוני נגד פורטוגל", אמר אותו מקור.

האווירה בצפון קוריאה, כך מדווח, קודרת לאור שני ההפסדים וההדחה למעשה בשלב הראשון של הטורניר. קים סונג-מין, המנהל תחנת רדיו המתנגדת למשטר בצפון קוריאה, אמר: "הצלחנו לתקשר עם התושבים בצפון קוריאה, והם אמרו שהם מרגישים מאוכזבים ועצבניים מאוד. היו אנשים שטענו שהם היו כל כך כעוסים עד אשר הם שתו לשוכרה, ושהם אינם מסוגלים לסלוח לעולם לשחקני הנבחרת". מעניין מה קים זו'נג-איל יעשה איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully