וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "מכאן הדרך תהפוך לקשה יותר"

מאמן ארגנטינה ניסה להרגיע את ההתלהבות: "מדברים על החולשה של גרמניה, איטליה וברזיל, אבל הן תמיד מצליחות"

בזמן שכמעט כל הפייבוריטיות לזכייה במונדיאל מקרטעות, ארגנטינה וברזיל ניצלו את שלב הבתים כדי להצהיר על כוונותיהם, והערב (שלישי) הגיע תורם של האלביסלסטה להרשים, עם 0:2 מול יוון אחרי שדייגו מראדונה ביצע לא פחות משבעה שינויים בהרכב על מנת לשמור על שחקניו רעננים לשמינית הגמר, שם יפגשו כבר ביום ראשון את מקסיקו.

השינוי המרענן ביותר אצל הארגנטינאים הגיע מכיוונו של לאונל מסי, שזכה ללבוש למשחק אחד את סרט הקפטן בגלל המנוחה אותה קיבל חאבייר מסצ'ראנו, ונראה משוחרר יותר מבשני המשחקים הראשונים, בעיקר במחצית השנייה בסיומה בישל למרטין פאלרמו את השער השני בדקה ה-89, אחרי שמרטין דמיקליס פרץ את הבונקר היווני בדקה ה-77.

מראדונה נראה מאושר מתמיד אחרי הניצחון, אך ניסה להרצין כשהתייחס למשחקים הבאים של נבחרתו: "מעכשיו הדרך תהפוך להיות קשה יותר, וסדר הגודל של היריבות שלנו יהיה שונה. כולם מדברים על כמה שגרמניה, איטליה וברזיל משחקות רע, אבל אלה נבחרות שתמיד מגיעות לשלבים המאוחרים במונדיאלים".

בין החוגגים הארגנטינאים בלט פאלרמו מעל כולם, והחלוץ בן ה-36 היה נרגש אחרי השער שכבש: "השער הזה יקר מפז עבורי. "התרגשתי כשהחברים שלי לקבוצה שמחו יחד איתי כאילו הם אלה שכבשו. תמיד אהיה אסיר תודה למראדונה ולצוות המקצועי על הבעת האמון שלהם בי הערב, למרות העובדה שיש הרבה חלוצים שנמצאים לפני ברוטציה".

יוון הסתגרה כהרגלה למרות שהייתה זקוקה לניצחון כדי להשתחל לשלב הבא, אבל לא הצליחה לגנוב את השער המיוחל אותו חיפש אוטו רהאגל, שסיים עוד קמפיין מאכזב שהשאיר סימן שאלה גדול סביב עתידו בנבחרת לקראת מוקדמות יורו 2012, שם יפגשו היוונים את נבחרת ישראל.

"אני מוכן להתייחס רק למשחק הערב", אמר רהאגל כשנשאל במסיבת העיתונאים לגבי עתידו. "המטרה שלנו הייתה לא לספוג שער מוקדם והשגנו אותה, אבל לא הצלחנו להקשות על היריבה שלנו במידה שרצינו ושיחקנו עמוק מדי לטעמי. אם סמארס היה מנצל את ההזדמנות שהייתה לו בתחילת המחצית השנייה היה להם קשה להגיב, אבל חייבים להודות שהם היו הקבוצה העדיפה במגרש".

על ההופעה של יוון במונדיאל כולו אמר רגהאל: "האכזבה העיקרית שלנו הייתה מהמשחק הראשון. ציפינו ליותר מול דרום קוריאה, אבל סבלנו מטעויות אישיות, כאלו שאפשר לתקן במסגרות של ליגה אבל עולות ביוקר בטורנירים כאלו. נלחמנו היטב והפגנו הרבה אופי בעצם העלייה שלנו לכאן, כשמדינות גדולות מאיתנו לא עשו זאת. בסופו של דבר עשינו את הטוב ביותר עם מה שהיה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully