וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנו: "יעקובו לא האמין שהוא יכול להחמיץ ממצב כזה"

שחקן ניגריה התייחס להחמצה הנוראית של חברו לנבחרת. אניימה: "מאוכזב עבור כל יבשת אפריקה". דרום קוריאה קורנת

כבר מהמשחק הראשון של נבחרת דרום קוריאה במונדיאל היה ברור שנבחרתו של הו ג'ונג-מו לא הגיעה לדרום אפריקה כדי לעשות חיים קשים ליריבותיה, אלא להפעיל לשלב הבא. הקוריאנים פתחו עם ניצחון גדולע על היוונים המסתגרים (0:2), הובסו מול ארגנטינה (4:1) אבל הוכיחו הרבה לב, נחישות ואופי במשחק האחרון שלהם בבית המוקדם, כשסיימו הערב (שלישי) בתיקו 2:2 עם ניגריה, והבטיחו את מקומם בשמינית הגמר, שם יפגשו את אורגוואי.

"המטרה שלנו היתה לעלות לשמינית הגמר", אמר בסיום המשחק קפטן דרום קוריאה, פארק ג'י-סונג. "הצלחנו לעשות את זה בפעם הראשונה מחוץ לבית, אז אני מאוד שמח שהשגנו את זה בדרום אפריקה". הקפטן המשיך והחמיא לחבריו: "כל שחקני הנבחרת יודעים כמה משמעותי ההישג הזה".

מאמן הנבחרת, הו ג'ונג-מו פרץ בסיום המשחק אל הדשא, והתחבק עם כל אחד משחקניו. לאחר המשחק אמר ג'ונג-מו: "בזמן המשחק ספגנו את השער הראשון, וזה יצר עבורנו מצב קשה מאוד, אבל השחקנים נשארו ממוקדים ולא נלחצו, ואיזנו את התוצאה. כל הקרדיט מגיע לשחקנים ולצוות, לא לי", המשיך המאמן. "הם ממש נהיו אחד, ועבדו יחד קשה מאוד כדי להגשים את המטרה שלנו ולהגיע לשלב הזה". ג'ונג-מו הוסיף ואמר: "אני מאוד גאה בשחקנים. הם לא פחדו מהיריב והגשימו את מלוא הפוטנציאל. אני מאוד מאושר".

"השווינו, אבל זה לא הספיק"

מנגד, כל הסימנים המקדימים כבר אותתו שניגריה לא הגיעה ממוקדמת אל הטורניר, אבל הלילה היתה לה הזדמנות לשנות את גורלם. אלא ששוב העניינים לא הלכו, ואיבודי כדור והחמצות מסמרות שיער של שחקניה מנעו ממנה לנצח, וגם היא הולכת הביתה, בדיוק כמו חברותיה ליבשת. "אני בעיקר מרגיש אכזבה ועצב", אמר בסיום מאמן הנבחרת, לארס לאגרבק. "התוצאות הן מה שנחשב, ככה שאין הרבה מה לומר. אני רק יכול לברך את הדרום קוריאנים".

למרות הברכות, היו למאמן גם מספר טענות ליריבה: "הצטערתי קצת על כך שהם בזבזו זמן בסיום. אני לא חושב שזה משחק הוגן, וחבל כי אני חושב שהשחקנים שלנו שיחקו טוב. אני משוכנע שהגיע לנו להיות טובים יותר במונדיאל הזה", אמר לאגרבק. "כשהם הוליכו המשכנו להילחם והשווינו, אבל זה לא הספיק".

גם שוער נבחרת ניגריה, וינסנט אניימה היה מאוכזב מאוד בסיום. אניימה, שלרוב נראה מחוייך התקשה לעכל את הדחת נבחרתו, ואמר: "אני ממש עצוב על ההדחה. הדרום קוריאנים הבקיעו משתי בעיטות חופשיות, וזה פשוט יותר מדי". אניימה המשיך ואמר: "אני כל כך מאוכזב עבור ניגריה, ועבור כל יבשת אפריקה", סיים השוער.

קפטן נבחרת ניגריה, נווקאנו קאנו ניסה לראות את הצד החיובי: "עבורי, אפשר להגיד שנהנתי, אבל בסופו של היום אנחנו לא מרוצים". קאנו אף התייחס למשחק, ולטענתו, הנבחרת לא היתה רחוקה כל כך מלעלות. כל מה שהיה חסר, זה לשים את הכדור ברשת. "שיחקנו טוב", אמר הקפטן, "יצרנו הזדמנויות, אבל אם אתה לא מבקיע, אתה לא מנצח, וזה מה שקרה לנו היום".

קאנו לא יכול היה שלא להתייחס להחמצה המזעזעת של חברו לנבחרת, אייגביני יעקובו, שמשני מטרים מול שער חשוף וריק בעט החוצה. החטאה יותר גדולה מזו קשה למצוא. "הוא אמר שהוא בטח שזה היה שער", אמר קאנו. "לאחר מכן הוא לא האמין שהוא יכול להחמיץ מעמדה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully