וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה לקרבר בסיבוב השני בווימבלדון

הישראלית הודחה בסיבוב השני בווימבלדון אחרי הפסד מאכזב 3:6, 6:3, 6:4 לאנג'ליק קרבר, המדורגת 54 בעולם

שחר פאר הודחה היום (רביעי) בסיבוב השני של טורניר ווימבלדון אחרי הפסד מאכזב 3:6, 6:3, 6:4 לאנג'ליק קרבר הגרמניה. הישראלית, שרשמה את דירוג השיא בקריירה שלה (14) אחרי עונת החימר המוצלחת שלה, קיוותה להמשיך בתנופה גם על הדשא הלונדוני, אבל למרות פתיחה מעודדת רשמה יכולת לא יציבה, בעיקר בהגשות, ומצאה את עצמה מחוץ לטורניר היוקרתי מוקדם מהצפוי.

פאר, המדורגת 13 בטורניר, נכנסה היטב למשחק מול הגרמניה המדורגת 54 בעולם, ונראה היה שהיא ממשיכה במומנטום מהניצחון החלק על אנה איבנוביץ' בסיבוב הראשון, אבל קרבר לא וויתרה למרות הבדלי הרמות, ובעזרת טניס עוצמתי ואגרסיבי חזרה לעניינים ורשמה את אחד הניצחונות המרשימים בקריירה שלה. למזלה של פאר היא לא תאבד נקודות רבות מדי לאור העובדה שגם בשנה שעברה היא הפסידה בסיבוב השני בגרנד סלאם היוקרתי מכולם, אך הדהירה שלה לעבר הטופ 10 נעצרה, והיא תצטרך להתניע אותה מחדש בעונת המשטחים הקשים.

קרבר בת ה-22 הגיעה למשחק ללא רזומה מרשים בטורנירי גרנד סלאם, אבל עם מוטיבציה אדירה ומשחק חסר פשרות היא התגברה על פאר, שאחרי מערכה ראשונה מרשימה התקשתה לעמוד בקצב של הגרמניה, וסבלה מיום הגשות חלש במיוחד. פאר נמנעה מלעלות לרשת באופן עקבי, ורשמה 30 שגיאות לא מחויבות, שפגעו בה דווקא ברגעים הקריטיים של המערכה השלישית, וקרבר השלימה את העבודה בתוך שעתיים ושתי דקות.

מהלך המשחק

בפתיחה הציגה פאר את הטניס האגרסיבי והאיכותי שראינו ממנה מול איבנוביץ', ושמרה בקלות על ההגשות שלה בדרך ל-0:1. מנגד הסתערה קרבר על הדשא בסדרה של חבטות עוצמתיות אבל לא ממש מדויקות, ושגיאה כפולה בנקודת שבירה עלתה לה בפיגור 2:0. פאר המשיכה להגיש נהדר גם במשחקון הבא, לפני שקרבר התעשתה והחלה לדייק יותר בדרך ל-3:1. דווקא אז החלה פאר לזייף בהגשות, עם שתי שגיאות כפולות סמוכות שסיבכו אותה בשבירה מהעבר השני, וכשקרבר לקחה את המשחקון הבא על האפס וקבעה 3:3 היה ברור שהמומנטום התהפך. אלא שפאר העלתה מיד את רמת משחקה, עלתה יותר לרשת והגבירה את הלחץ על הגרמניה, שהעניק לה שבירה יקרה אחריה סגרה עניין עם משחקון הגשה חלק שקבעה 3:6 בסיום המערכה הראשונה.

דווקא כשהיה נדמה שפאר בכיוון הנכון, חזרה קרבר עם אינטנסיביות מחודשת במערכה השנייה. אחרי משחקון הגשה קל בפתיחה, היא המשיכה בתנופה ושברה את ההגשה השברירית של פאר בדרך ליתרון 0:2. הגרמניה צימצמה את כמות השגיאות שלה למינימום במשחקון הבא כדי לעלות ל-0:3, וגם אחרי שפאר חילצה משחקון ראשון במערכה המומנטום נשאר של קרבר שברחה ל-1:4. פאר קמה כהגרלה מהקרשים וצימקה ל-3:4, אבל ההגשה הראשונה הלא יציבה שוב היתה בעוכריה, וקרבר שברה בחזרה והשלימה את העבודה עם ניצחון 3:6 במערכה השנייה.

קרבר לא הורידה את הרגל מדוושת הגז גם בפתיחת המערכה השלישית, ועלתה ליתרון מהיר של 0:2. פאר לא התכוונה לוותר ואחרי משחקון מתיש שארך יותר מעשר דקות וכלל לא מעט נקודות גדולות חזרה ל-2:1 ולתמונת המשחק. הישראלית דהרה ל-2:2 מבטיח, אבל קרבר הגיבה פעם נוספת בסדרת החזרות נהדרות, שברה פעם נוספת וניצלה רצף שגיאות לא אופייני של פאר כדי לעלות ל-2:4. הישראלית ייצבה את ההגשה ונשארה קרובה עד הסיום, אבל במצב של 4:5 לזכותה קרבר עמדה בלחץ, וניצלה את נקודת המשחק הראשונה שלה כדי להשלים 4:6 במערכה וניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully