וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד נרגעה: וייה ניצל מהשעיה

פיפ"א החליטה שהחלוץ, שהלם במגן הונדורס, יוכל לשחק מול צ'ילה. גם אינייסטה יחזור, וטורס אופטימי: "אני מוכן ל-90 דקות"

חדשות טובות לנבחרת ספרד. פיפ"א הודיעה היום (רביעי) כי דויד וייה לא יושעה מהמשחק מול צ'ילה, על אף שמצלמות הטלוויזיה הראו את החלוץ הולם ברצופו של אמיליו איזיגירה, שחקן הגנה של הונדורס. "ועדת המשמעת בחנה את התקרית ולא מצאה סיבה לפתוח בחקירה", הודיעה פיפ"א, "למעשה, התיק לא ממש נפתח". וייה עצמו אמר אחרי המשחק כי "זה לא משהו שאני גאה בו. זה רק אינסטינקט, לא ציפית שהשחקן ייצמד אליי. התגובה שלי הייתה להניף את היד, ובעתיד אני מקווה לשמור על קור רוח".

כידוע, מצבם של הספרדים בתמונת העלייה מבית ח' הוא מסובך מאוד. אחרי הניצחון על הונדורס (0:2), ניצבים הספרדים במקום השני בבית עם שלוש נקודות, בדיוק כמו שוויץ שהפסידה 1:0 לצ'ילה. במחזור האחרון ביום שישי יצטרכו שחקניו של ויסנטה דל בוסקה לנצח את צ'ילה המושלמת, ולקוות ששוויץ לא תנצח את הונדורס בתוצאה גבוהה יותר שתשלח אותה למקום הראשון, ואת ספרד למפגש אפשרי עם ברזיל כבר בשמינית הגמר.

מנגד, למשחק נגד צ'ילה צפוי לחזור אנדרס אינייסטה, שלא שיחק נגד הונדורס. "אנחנו אופטימים", אמר דל בוסקה, "הוא היה שחקן הרכב קבוע אצלנו בתקופה האחרונה, והוא תמיד סמן חיובי מבחינתנו".

ספרד, כאמור, מודאגת מיכולתו של טורס, שלא נראה חד מספיק ועדיין מקרטע מאז חזרתו מהפציעה. "שיחקתי 70 דקות, והחדשות הטובות הן שאני כבר מרגיש מוכן לשחק 90 דקות", אמר החלוץ, "ביני לבין וייה יש הבנה עיוורת, ואני מקווה שנוכל להמשיך לשחק יחד. עכשיו אנחנו מרוכזים רק במשחק מול צ'ילה. המשחקים בסיבוב המוקדם הם תמיד מאוד קשים, ויש עוד דרך ארוכה עד שקבוצה מוכתרת כאלופת העולם".

עדכון ראשון: 22.6, 20:00
עדכון אחרון: 23.6, 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully