וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארז: "היה לנו מספיק מזל לסיים ראשונים"

חלוץ אורוגוואי מרוצה מהניצחון על מקסיקו. פורלאן: "הניצחון הזה לא היה פשוט". מארקז מאוכזב: "ההפסד משאיר לנו טעם מר"

לא מעט שמחה הייתה בחדרי ההלבשה של אורוגוואי אחרי הניצחון 0:1 על מקסיקו הערב (שלישי). הנבחרת, שהייתה זקוקה לתיקו כדי לעלות, עשתה את זה בסטייל בזכות שער ניצחון של לואיס סוארז לקראת סוף המחצית הראשונה, שמונע ממנה מפגש עם ארגנטינה, לשם תגיע מקסיקו. השתיים היו זקוקות לתיקו כדי להבטיח מקום בשלב הבא, אבל שיחקו בקצב נהדר.

20 שנים המתינו בסבלנות באורוגוואי לרגע הזה. הפעם האחרונה שהנבחרת חצתה את שלב הבתים הייתה ב-1990, אז אגב זה היה מהמקום השלישי בבית שבו שיחקה עם ספרד, בלגיה ודרום קוריאה, אך בהמשך היא הודחה על ידי איטליה בשמינית הגמר. כעת אורוגוואי של אוסקר טבארז, שאימן גם ב-90', חוזר למעמד הנכסף.

טבארז נזכר בסיום המשחק בקמפיין ההוא, ואמר. "היו לנו רגעים רעים באותו טורניר, אבל גם רגעים טובים. אני חושב שאז היה לנו חוסר ניסיון". על הטענות שעלו לפני המשחק, לפיהן שתי הנבחרות ישחקו על תיקו כדי לעלות יחדיו, אמר המאמן: "זה היה עלבון למאמנים ולשחקנים. שתי הנבחרות עלו במטרה לנצח".

כוכב המשחק של הנבחרת היום, לואיס סוארז, שכבש כאמור את שער הניצחון, התייחס בסיום ליריבה שתקבל הנבחרת בשלב הבא: "אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק", אמר. "עכשיו היה לנו מספיק מזל כדי להשיג את מטרתנו הראשונה, שהייתה לעלות משלב הבתים".

חלוצה של אורגוואי, דייגו פורלאן, גם הוא היה נרגש מההישג, ואמר: "הדבר החשוב ביותר הוא שעלינו מהמקום הראשון. הם שלטו בכדור טוב מאוד, והאמת היא שזה היה לא פשוט עבורנו".

מארקז: "הכל תלוי בנו"

במקסיקו היו מאוכזבים מאוד מההפסד, שסידר להם את המקום השני בבית, אבל נראה שהם לא מתכוונים להוריד את הראש. עם זאת, גם הם מודים שבשביל לעבור את היריבה הבאה שלהם, החבורה של מראדונה, הם יהיו חייבים לעשות משהו מיוחד. "אנחנו חייבים להשתפר, לא משנה מה קורה", אמר מגנה של מקסיקו, רפא מארקז. "בנוגע להמשך, הכל תלוי בנו, ואנחנו צריכים להמשיך בעבודה הטובה שלנו, ולנסות לעשות מה שעשינו נגד צרפת. ההפסד הזה מותיר בפינו טעם מר. כולנו לא מרוצים מהתוצאה הזו ומההופעה שלנו היום. נהיה חייבים להשתפר".

חאבייר אגירה, מאמן מקסיקו, היה גם הוא מאוכזב בסיום מהתוצאה: "אולי הייתה חסרה לנו גישה בהתחלה, ורצון לנצח את המשחק. אורוגוואי שלטה במשחק וידעה שתיקו ישרת אותה, אבל אני חושב שפיפ"א יכולה להיות נינוחה מכיוון שחיפשנו את השער כל הזמן וניסינו לנצח לאורך כל המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully