וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק: "נבחרת צרפת לעולם לא תמות"

מאמן הטריקולור לא איבד את הפטריוטיות גם אחרי ההפסד לדרום אפריקה: "סוף סוף ראיתי מהשחקנים לב, הקרבה ואחדות"

הבדיחה העצובה ששמה נבחרת צרפת סיימה הערב (שלישי) את דרכה במונדיאל 2010, ממנו לא תיזכר רק בגלל הבושות שעשתה על כר הדשא אלא בעיקר בגלל הסקנדלים מחוצה לו. אקורד הסיום של הטריקולור העלובים היה הפסד 2:1 לדרום אפריקה, שלא ניחם גם את המארחים המאוכזבים, שנשארו גם הם מחוץ לשמינית הגמר אחרי שאורוגוואי ניצחה 0:1 את מקסיקו, בתוצאה שהעלתה את שתי האמריקאיות הלטיניות מבית א'.

אחרי העפתו של ניקולא אלנקה מהסגל, השביתה המחפירה מהאימון שלשום, התפטרותו של מנהל הנבחרת והמכות בין הקפטן פטריס אברה למאמן הכושר, הגיעה סוף סוף לסיומה הקדנציה ההזויה של ריימונד דומנק, שיפנה את מקומו ללורן בלאן, ובאופן מדהים המאמן המושמץ ביותר בעולם הכדורגל מצא כמה נקודות אור אחרי ההפסד הערב: "אנחנו עצובים ומאוכזבים כמו כולם, למרות שבמשחק הזה ראיתי קצת ממה שציפיתי מהנבחרת, וסוף סוף השחקנים הציגו הקרבה, לב ואחדות".

כשנשאל לגבי ההופעה הכושלת של נבחרתו בטורניר כולו ובקרקס המתמשך סביבה, אמר דומנק: "עכשיו זה לא הזמן לנתח את מה שקרה כאן. לנבחרת הזאת יש פוטנציאל אמיתי. היו לה רגעים נפלאים לאורך ההיסטוריה ועוד יהיו לה בעתיד. נבחרת צרפת לעולם לא תמות, היא תמשיך בדרכה".

עוד לפני שהתקשורת הצרפתית החלה להתנפל מחדש על השחקנים שביישו את המולדת, הספיקה שרת הספורט הצרפתית, רוסלין באשלו, לנפק תגובה ממלכית מהמחנה הצרפתי והצהירה: "המשחק הזה היה קטסטרופה, כולנו מיואשים אחרי הקמפיין הנורא הזה. עכשיו נחזור הביתה ונסיק את המסקנות הדרושות".

קרלוס אלברטו פריירה, שהוביל את דרום אפריקה לניצחון בכורה בטורניר שלא הספיק לה להימנע מהתואר המפוקפק של המארחת הראשונה בהיסטוריה של המונדיאלים שלא מעפילה לשלב השני, אמר לאחר המשחק: "אני גאה בבחורים שלי, הם הביאו גאווה למדינה הזו והוכיחו שהם כן התקדמו למרות כל מה שנאמר עליהם".

בסיום, אגב, סירב דומנק ללחוץ את ידו של המאמן היריב פריירה. "למה לא לחצתי לו יד? לא מוכן להתייחס לזה", אמר דומנק, "יש עוד שאלות?". פריירה ניסה להסביר ואמר "אני חושב שזה בגלל שביקרתי את הנבחרת הצרפתית לפני הטורניר, אבל אני לא בטוח. זה לפחות מה שהעוזרים שלו אמרו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully