וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה - אוסטרליה: תלויים רק בעצמם

הסרבים יעלו לשמינית עם ניצחון בלי קשר לתוצאה בין גרמניה לגאנה, גם לאוסטרליה עדיין יש סיכוי להעפיל (21:30, ערוץ 33)

בית ד' סומן עוד לפני פתיחת המונדיאל כאחד הצמודים ביותר, וערב מחזור ההכרעה שלו שייערך היום (רביעי, 21:30, ערוץ 33) התמונה אכן פתוחה לרווחה, ולכל ארבע הנבחרות יש עדיין סיכוי לעלות לשמינית הגמר. שני המשחקים ישוחקו בשעה 21:30, ובמקביל לעימות בין שתי המוליכות, גרמניה וגאנה, ייפגשו סרביה ואוסטרליה במטרה לגנוב לאחת מהן את הכרטיס לשלב הבא.

עבור סרביה אין צורך במחשבון לקראת רגעי ההכרעה. הניצחון המרשים על גרמניה (0:1) הביא לכך שהשחקנים של רדומיר אנטיץ' תלויים רק בעצמם, כיוון שניצחון יספיק להם כדי לעלות, וגם תיקו יעשה את העבודה אם גרמניה תפסיד לגאנה. הסרבים המוכשרים אמורים לעשות את העבודה, כשעיקר הדאגה במחנה הסרבי לפני המשחק היא מכך שכל ארבעת חברי החוליה האחורית שלהם כבר ספגו כרטיס צהוב, וכרטיס נוסף ימנע מהם לשחק בשמינית הגמר, שם על פי ההערכות צפויה לחכות להם אנגליה.

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבנוביץ', נמניה וידיץ', אלכסנדר לוקוביץ', אלכסנדר קולארוב, מילוש קראסיץ', דיאן סטנקוביץ', זדרבקו קוזמנוביץ', מילאן יובאנוביץ', דנקו לאזוביץ', ניקולה זיגיץ'.

אוסטרליה לא מוכנה להיפרד מהמונדיאל

הביקור הסוער של האוסטרלים בדרום אפריקה עד כה כלל שני כרטיסים אדומים בשני המשחקים הראשונים, ואינספור דיווחים על ריבים בתוך חדר ההלבשה בין השחקנים האוסטרלים. אבל בסופו של דבר הסיכויים שלהם לעלות עדיין לא אפסו, כיוון שניצחון מול סרביה בשילוב של ניצחון גנאי על גרמניה ישלח אותם ל-16 הגדולות.

האוזיס יצטרכו להסתדר ללא הארי קיוול, שהורחק בתיקו מול גאנה, וגם ללא קרייג מור המוצהב, אך יקבלו בחזרה את טים קייהיל. המאמן פים ורביק הכיח מספר פעמים במהלך הטורניר כי קיים קרע בינו לבין שחקניו הוותיקים, אך גם הוא יודע שהפסד נוסף יוציא את כל הלכלוך החוצה, כך שגם במקרה שאוסטרליה תודח יהיה מעניין לעקוב אחרי רמת המוטיבציה של השחקנים, שעשויה להתגלות כדומה לזו של הצרפתים במשחקם האחרון מול דרום אפריקה.

הרכב משוער: מארק שוורצר, לוק ווילקשייר, מייקל ביוצ'מפ, לוקאס ניל, סקוט צ'יפרפילד, ברט אמרטון, ג'ייסון קולינה, קארל ואלרי, מארק ברשיאנו, ברט הולמן, טים קייהיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully