וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מדוניאנין ובאנינג עשויים להגיע בסוף השבוע

22.6.2010 / 21:14

הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים עם צמד הקשרים, שמעוניינים להצטרף. מקורביו של ז'אן: "מכבי מדברת רק בתקשורת"

פרשת חתימתו של הקשר ליאור ז'אן במכבי מסרבת להיגמר. השחקן נמצא מאז סיום העונה שעברה במשא ומתן ארוך עם המועדון, אולם הצדדים טרם הגיעו להסכמות ועדין נותרו פערים כספיים.

גורמים במכבי אמרו כי ז'אן קיבל שדרוג מכובד מאוד בשכרו, אולם לטענתם העלה את דרישותיו באופן מוגזם. במהלך הפגרה אף יצא הקשר לסדרת פגישות בגרמניה וצרפת ויש לו זכרון דברים וסיכום עקרוני במץ הצרפתית.

מקורביו של ז'אן אמרו היום לוואלה! ספורט: "מכבי מדברים רק בתקשורת. עד כה לא היתה הצעה רשמית על השולחן. ליאור אוהב את המועדון, כאן הוא גדל ובמכבי יודעים מה הוא רוצה. יש לו רצון טוב לשחק במכבי ועובדה שאמרו לו להגיע לבדיקות רפואיות שלשום והוא הגיע. יש גורם שלילי במועדון שמזיק ומעכב את החתימה שלו".

נכון לעכשיו נראה כי מי שיכריע סופית לגבי חוזהו של הבלם הוא הבעלים מיטש גולדהאר, שאמור להחליט האם להעלות שוב את ההצעה הכספית או להחליט שלא להחתים את ז'אן על חוזה חדש. אם השחקן לא ימשיך בקרית שלום תצטרך כל קבוצה בארץ לשלם לצהובים דמי השבחה שייקבעו בועדה למעמד השחקן. במקרה של יציאה לחו"ל יהיה מדובר בהעברה חופשית.

מו"מ מתקדם עם באנינג

בתוך כך ראשי מכבי תל אביב ממשיכים במאמצי החיזוק ומנסים לסגור את מרבית הסגל לקראת היציאה למחנה האימון בעיירה מירלו שבהולנד, בסוף החודש. במכבי מתכוונים להגביר את המאמצים להחתים את אבי סטרול ויא יא פטי, כאשר ייתכן ובקבוצה יעלו את ההצעה עבור פטי בכדי לצרפו, לאחר שהקונגולזי סיכם את תנאיו הכספיים. הבלם הברזילאי ניבאלדו מתאמן בינתיים לבדו ונכנס בהדרגה לאימונים. השחקן יחתום רשמית רק בתחילת יולי, לאחר שחוזהו בקבוצת ויאדוליד הספרדית יסתיים באופן רשמי.

הצהובים נמצאים במשא ומתן מתקדם מאוד עם הקשר הקמרוני אלברט באנינג, שחקנה של פריס סן ז'רמן הצרפתית, שהושאל בעונה האחרונה לשטרסבורג. באנינג, שמשחק בתפקיד הקשר האחורי ורשם שתי הופעות במדי נבחרת קמרון, מתנשא לגובה 1.93 מ' ובעל מבנה גוף רחב ואתלטי. בימים הקרובים יוכרע סופית אם הוא יחתום בקבוצה ובמידה שכן הוא צפוי להגיע לישראל כבר בסוף השבוע.

שחקן נוסף שצפוי להגיע ארצה בסוף השבוע הוא הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שכבר סגר את תנאיו הכספיים במכבי ורק ממתין להשלמת המשא ומתן בין ראשי הצהובים לבין ויאדוליד, לה שייך כרטיסו של הבוסני. בין הצדדים חלה התקרבות נוספת ובקבוצה מאמינים שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר, שכן מדוניאנין עצמו מעוניין לשחק בישראל.

עדכון ראשון: 16:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully