וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה - גאנה: דרבי על העלייה

האחים בואטנג משני צידי המתרס, סארפיי נגד המדינה בה גדל ויתכן שרק אחת תעפיל לשמינית הגמר (21:30, ערוץ 1 ו-HD)

אחרי שהביסה את אוסטרליה במשחק הראשון שלה במונדיאל, נראה היה שהמעבר של נבחרת גרמניה לשמינית הגמר יהיה חלק, אבל הפסד 1:0 לסרביה ביום שישי האחרון סיבך אותה במאבק העפלה אמיתי וקשה.

כדי לא לסמוך על אותה אוסטרליה, יואכים לב והשחקנים שלו יהיו חייבים היום (רביעי, 21:30 ו-HD) ניצחון על הכוכבים השחורים והם ינסו לנצח בפעם החמישית ברציפות במשחק האחרון שלהם בשלב הבתים במונדיאל.

מי שצפוי להחליף את מירוסלב קלוזה המורחק בהרכב הוא קאקאו שכבר כבש שער אחד באותו משחק נגד הסוקרוז והוא אמר: "אנחנו מכירים את האיכויות שלנו ואין לנו ספק שנעלה. אני רואה את הביטחון של כל השחקנים בכך שננצח". גם לב והקפטן פיליפ להאם הצהירו בימים האחרונים שהם בטוחים שנבחרתם תנצח.

הבלם ארנה פרידריך הוסיף דברים דומים: "כולנו מאמינים שנעשה את זה, מהמאמן ועד אחרון השחקנים. אנחנו במצב בו אנחנו חייבים להוכיח את עצמנו. לגאנה יש חלוצים טובים, אבל אם נלחץ עליהם, נגרום להגנה שלהם לבצע טעויות".

הרכב משוער: מנואל נוייר, פיליפ להאם, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, הולגר באדשטובר, בסטיאן שווינשטייגר, סמי חדירה, מסוט אוזיל, תומאס מולר, לוקאס פודולסקי, קאקאו.

גאנה תסתפק בתיקו

גאנה הייתה הנבחרת האפריקאית היחידה שניצחה בטורניר לפני הניצחון של דרום אפריקה, ותיקו יספיק לה למקום בשמינית הגמר. יחד עם זאת, הכוכבים השחורים עדיין לא הראו מספיק מחץ בחלק הקדמי ואת שני השערים שלהם עד כה כבשו מהנקודה הלבנה.

להרכב צפוי לחזור ג'ון מנסה, שהחלים מפציעה והוא אמור להיות מועדף על פני ג'ונתן מנסה. סולי מונטארי, שעלה כמחליף בשני המשחקים הקודמים, התעמת עם המאמן מילובן ראייבץ' וכמעט נזרק ממחנה הנבחרת, עשוי בסופו של דבר לעלות בהרכב במקום קוג'ו אסמואה.

יחד עם זאת, מי שיעמוד במוקד הוא קווין פרינס בואטנג, יליד גרמניה שאחיו ג'רום הוא חבר בסגל הגרמני ושהיה זה שביצע על מיכאל באלאק את העבירה שמנעה ממנו מלשחק בטורניר.

"זה משחק גדול והעניין הזה של להיות או לחדול הופך אותו לגדול יותר", אמר האנס סארפיי בן ה-33, שגדל בגרמניה מאז שהיה ילד ושיחק בה כל חייו, "אני, קווין פרינס בואטנג וכל שאר השחקנים חייבים להישאר רגועים ולשחק עם הראש ולא עם הרגשות".

הרכב משוער: ריצ'רד קינגסון, ג'ון פיינטסיל, ג'ון מנסה, לי אדי, האנס סארפיי, אנתוני ענאן, קוג'ו אסמואה (סולי מונטארי), קווין פרינס בואטנג, דדה אייוו, אסמואה גיאן, פרינס טאגו.

עדכון אחרון: 13:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully