וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב - אלג'יריה: האמריקאים נגד הסטטיסטיקה

ניצחון יעלה את האמריקאים לשמינית הגמר (ד', 17:00, ע' 33), אבל הם הפסידו בכל משחקיהם האחרונים בבתים מאז 1950

נבחרת ארצות הברית מתכוננת במלוא המרץ למשחק האחרון שלה בשלב הבתים נגד נבחרת אלג'יריה מחר (רביעי, 17:00, ערוץ 33), כשהיא יודעת שייתכן מאוד שרק ניצחון יעלה אותה לשמינית הגמר.

האמריקאים אמנם לא ניצחו בשני המשחקים הראשונים, נגד אנגליה וסלובניה, אבל מנגד חזרו פעמיים מפיגור והוכיחו אופי חזק, והמגן הימני סטיב צ'רונדולו אמר: "בכל פעם שאתה לא מפסיד, אתה צובר ביטחון. ניצחנו בשני משחקי ההכנה האחרונים, עשינו שתי תוצאות תיקו בטורניר עצמו ואנחנו רוצים ליצור המשכיות. אין ספק שהמטרה שלנו ביום רביעי היא לנצח". אגב צ'רונדולו, אם המגן יספוג מחר כרטיס צהוב, הוא ייעדר ממשחק שמינית הגמר, בהנחה שנבחרתו תגיע לשם. ג'יי דמריט נמצא באותו מצב.

בצד המקצועי, החלוץ רובי פינדלי ייעדר מההרכב האמריקאי בגלל כרטיסים צהובים ומי שצפוי להחליפו הוא אדסון באדל. שינוי נוסף שהמאמן בוב בראדלי עשוי לערוך הוא הכללתו בהרכב של הקשר מוריס אדו על חשבונו של חוסה טורס. אדו נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה במשחק נגד סלובניה והיה אחד מהשחקנים הבולטים של הנבחרת שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2.

בהיבט הסטטיסטי לאמריקאים יש דאגה מרכזית אחת - מאז מונדיאל 1950 הם הפסידו בכל המשחקים האחרונים שלהם בשלב הבתים בגביעים העולמיים בהם השתתפו.

הרכב משוער: טים הווארד, סטיב צ'רונדולו, ג'יי דמריט, אוגוצ'י אונייוו, קרלוס בוקנגרה, מייקל בראדלי, מוריס אדו, קלינט דמפסי, לנדון דונובן, אדסון באדל, ג'וזי אלטידור.

סעדאן ממשיך עם אותו הרכב

באלג'יריה שאבו עידוד גדול מהתיקו המאופס נגד אנגליה וניצחון על נבחרת הפסים והכוכבים מחר עשוי להעלות אותם לשמינית הגמר בצורה מפתיעה.המאמן רבאח סעדאן צפוי לפתוח עם אותו הרכב שהשיג את התיקו היוקרתי נגד נבחרת שלושת האריות, כלומר להמשיך במערך של שלושה בלמים.

האלג'יראים הציגו כדורגל יפה נגד אנגליה, אבל שוב חסרו מחץ בחוד ולמשחק מחר הם מגיעים אחרי שכבשו שער אחד בלבד בששת משחקיהם האחרונים, פנדל נגד איחוד האמירויות במשחק הכנה למונדיאל.

הרכב משוער: ראיס מבולחי, פואד קאדיר, מג'יד בוגרה, רפיק חאליש, אנטר יחיה, נדיר בלחאג', מדהי לאסן, חסן יבדה, ריאד בודבוז, קרים זיאני, קרים מטמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully