וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "העלייה מהבית הזה תהיה קשה מאוד"

חלוץ ספרד יודע שלנבחרתו יש עוד הרבה עבודה. דל בוסקה: "היינו יותר פגיעים". רואדה: "פגשנו נבחרת עדיפה בהרבה"

נבחרת ספרד רשמה הערב (שני) את ניצחונה הראשון במונדיאל עם 0:2 על הונדורס, אבל הייתה רחוקה מלהיות מרוצה מהתוצאה. אלופת אירופה אומנם התאוששה מההפסד המביך לשוויץ במשחקה הראשון בדרום אפריקה, בעזרת צמד של דויד וייה בדקות 17 ו-51, אבל החמיצה הזמנויות רבות להגדיל את התוצאה, כולל החטאת פנדל של וייה בדקה ה-62, וסיבכה עוד יותר את מצבה בתמונת העלייה מבית ח'.

כעת ניצבים הספרדים במקום השני בבית עם שלוש נקודות, בדיוק כמו שוויץ שהפסידה היום 1:0 לצ'ילה. במחזור האחרון ביום שישי יצטרכו שחקניו של ויסנטה דל בוסקה לנצח את צ'ילה המושלמת, ולקוות ששוויץ לא תנצח את הונדורס בתוצאה גבוהה יותר שתשלח אותה למקום הראשון, ואת ספרד למפגש אפשרי עם ברזיל כבר בשמינית הגמר.

דל בוסקה לא נשמע מרוצה מהתוצאה לאחר המשחק: "יצרנו הרבה מאוד מצבים והיינו יכולים להבקיע יותר, אבל מצד שני היינו יותר פגיעים מהמשחק מול שוויץ. הונדורס הייתה יחסית הרפתקנית, העזה לצאת קדימה ונתנה לנו לפתח את המשחק שלנו".

"שיחקנו כמו שאנחנו יודעים", אמר גיבור המשחק, דויד וייה. "בסגנון התקפי ועם הרבה מסירות קצרות, אבל ניצחנו רק 0:2. אנחנו עדיין חושבים שהעלייה מהבית הזה תהיה קשה מאוד, ויש לנו משחק נגד צ'ילה כך שיש לנו עוד דרך ארוכה לפנינו אם אנחנו רוצים להיות אלופי העולם".

סרחיו ראמוס, שהוחלף 13 דקות לסיום, ייבדק על ידי רופאי הנבחרת. ראמוס, שטרם החלים מפציעה בצורה מלאה מהפציעה בצלעותיו במשחק נגד שוויץ, התייחס לחילוף כשאמר ל"אס": "זה היה אמצעי זהירות". על הניצחון וההחמצות של נבחרתו אמר ראמוס: "יכולנו להבקיע הרבה גולים, אבל הכי חשוב שניצחנו, עכשיו אנחנו תלויים בעצמנו".

מהעבר השני ידעו בהונדורס שמול ספרד לא היה להם הרבה מה למכור מראש, והתעודדו מהעובדה שגם להם נותר סיכוי להעפיל לשלב הבא מהבית המשוגע אליו שובצו. "פגשנו היום קבוצה שהייתה עדיפה עלינו בהרבה", הודה המאמן ריינאלדו רואדה. "הם הפתיעו אותנו עם השער הראשון, שהגיע אחרי מהלך אישי יפה של וייה, ושינה את מערך הכוחות במגרש. לאחר מכן היה חסר לנו מחץ כדי לנסות ולעקוץ אותם בהזדמנויות שהיו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully