וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: מה שעבד על פרקט יעבוד גם על דשא?

דודי סלע ינסה להפתיע בסיבוב הראשון את מיכאיל יוז'ני (14 בעולם), עליו גבר במפגש הדייויס מול רוסיה ביד אליהו אשתקד

דודי סלע יפתח היום (שלישי) את דרכו בווימבלדון כשיעלה למשחק מול מיכאיל יוז'ני בסיבוב הראשון, במשחק הראשון של היום במגרש מספר 8 בשעה 14:00 שעון ישראל. הטניסאי הישראלי, שירד חמישה מקומות בדירוג העולמי למקום ה-65, ינסה להמשיך ביכולת המפתיעה שלו על הדשא, אחרי שהעפיל בשבוע שעבר לרבע גמר טורניר קווינס, כשבדרך רשם ניצחון סנסציוני על אנדי רודיק, הפיינליסט בווימבלדון בשנה שעברה.

עבור סלע מדובר במבחן חשוב מאוד, לאור העובדה שבשנה שעברה הוא טיפס עד לשמינית הגמר בגרנד סלאם היוקרתי בלונדון, והדחה מוקדמת השנה תגרום לו לאבד נקודות רבות ולצנוח משמעותית בדירוג. במידה ויצליח לגבור על יוז'ני, יחכה לו בסיבוב השני המנצח בין פול הנרי מתיו הצרפתי לבן ארצו מארק גיקל.

אבל בדרכו יעמוד טניסאי מנוסה ומוכשר, שמדורג 14 בעולם ומחזיק בלא פחות מחמש הופעות בשמינית הגמר של ווימבלדון לאורך השנים. יוז'ני, שיחגוג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-28, רשם לפני כשבועיים את הישג השיא שלו ברולאן גארוס כשהעפיל לרבע הגמר, אבל בעונת הדשא הנוכחית הוא הספיק לשחק משחק אחד בלבד, כשהפסיד לניקולס קיפר הגרמני בסיבוב הראשון בהאלה. לזכותו של סלע אף עומד ניצחון במפגש היחיד בין השניים, שנערך כזכור בשנה שעברה במפגש הדייויס בין ישראל לרוסיה ביד אליהו, אז התגבר הישראלי על פתיחה חלשה וניצח 6:3, 1:6, 0:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully