וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילסה: "היו לנו הזדמנויות רבות לכבוש עוד שערים"

מאמן צ'ילה נותר מעט מאוכזב למרות הניצחון על שוויץ, שעלול לא להספיק לנבחרתו. היצפלד: "התקשינו לעמוד בקצב שלהם"

נבחרת צ'ילה האריכה היום (שני) את רצף ההצלחות המרשים של הנבחרות הדרום אמריקאיות במונדיאל, עם 0:1 על שוויץ שהציב אותה בראשות בית ח'. שחקניו של מרסלו ביילסה שלטו ללא עוררין מול השוויצרים האפרוריים אך הזיעו רבות לפני שהצליחו לפרוץ את הסכר בעזרת שער של מארק גונזאלס בדקה ה-75.

עם זאת, החגיגה של הצ'יליאנים בסיום לא הייתה מושלמת, כיוון שבמצב העניינים הנוכחי בבית ח' הפסד מינימלי לספרד במחזור האחרון עשוי להשאיר אותה מחוץ לשמינית הגמר, במידה ושוויץ תנצח את הונדורס בפער של שני שערים.

"החזקנו בכדור במשך רוב המשחק", אמר המאמן המנצח מרסלו ביילסה בסיום. "היו לנו הזדמנויות רבות לכבוש יותר משער בודד, בעיקר אחרי ההרחקה שהותירה אותם בנחיתות מספרית. עדיין לא הבטחנו את העלייה לשמינית הגמר, וכדי לעשות את זה נצטרך להציג את אותה מלחמה והתלהבות שהיו לנו עד כה, למרות שכדורגל הוא משחק לא צפוי".

גם עבור שוויץ היה מדובר בהפסד חמוץ מתוק, כיוון שפרט לעובדה שהבחורים של אוטומר היצפלד שמרו על סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא, הם גם שברו את שיא המונדיאלים לרצף דקות ללא ספיגת שער כששמרו על רשת נקייה במשך 551 דקות, עד השער של גונזאלס.

"ידענו שהצ'יליאנים מהירים ומסוכנים", אמר היצפלד בסיום. "זה היה משחק אינטנסיבי עם לחץ בלתי פוסק, היינו צריכים הרבה אנרגיה כדי לעמוד בקצב שלהם. השחקנים שלי נלחמו חזק מאוד ונתנו את הכל, היינו מאוד קרובים לכבוש בדקה ה-90, וחבל כי 1:1 הייתה תוצאה טובה עבורנו". לגבי הרחקתו של אלון בהראמי בדקה ה-31 אמר המאמן הגרמני: "מהיכן שאני עמדתי לא נראה שהיה מקום לכרטיס אדום. לא ארחיב, רק אגיד שהגיע הזמן שפיפ"א תביא למונדיאל את השופטים הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully