וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פיינטסיל אפוף מסתורין

מגן גאנה הבהיר את סוגיית שמו ("טעו בתעודת לידה, השם הוא פיינטסיל"), אך לא גילה מדוע הוא משחק עם שרוול אחד קצר

הנבחרות האפריקאיות לא ממש מרשימות, וזאת בלשון המעטה, בגביע העולמי שנערך לראשונה ביבשת שלהן, אך לפחות השחקנים מנצלים את ההזדמנות כדי להסביר לעולם איך הוגים את שמם. אחרי שקחישו דיחאסווה מנבחרת דרום אפריקה עשה זאת, הגיע תורו של מיודענו, ג'ון פיינטסיל, חברו של דיחאסווה בפולהאם האנגלית.

במשחק הראשון של גאנה נגד סרביה (0:1), על חולצתו של פיינטסיל הופיע בטעות הכיתוב "PANSTIL"', בניגוד לכיתוב הקבוע "PANTSIL", איתו הוא מופיע גם בליגה האנגלית. אלא שעל פי המגן הימני, השם המקורי והמדויק הוא בכלל "PAINTSIL", אך הוא איבד אותו כאשר בתעודת הלידה שלו נכתב השם בצורה אחרת. "כשהגעתי לאנגליה רשמו אותי בפרמיירליג כפנטסיל, על פי השם בדרכון, והייתי צריך להתרגל לזה למרות שזה לא השם הנכון", הסביר שחקן מכבי והפועל תל אביב לשעבר.

אולי מסתורין אחד לגבי פיינטסיל נפתר, אך לאף אחד עדיין אין מושג מדוע הוא משחק עם חולצה בה השרוול הימני קצר והשמאלי ארוך. "זו סוגיה שנותרה בלתי פתורה מבחינתנו", הודה דובר הנבחרת הגנאית, רנדי אבי. "אני לא יודע למה, אבל הוא חתך את השרוול. זה מוזר, נכון, אבל הוא אוהב לשחק כך". בגאנה ימשיכו לנסות ולנחש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully