וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "רוצה לשחק, לא קיים סיכון"

הקשר מתגעגע למגרשים ומקווה לקבל הזדמנות נגד קמרון: "הטיפול לא היה מהנה, אבל אני יודע למה עשיתי זאת"

אחרי שני ניצחונות על דנמרק ויפן, וכשהכרטיס לשמינית הגמר כבר בכיס, נבחרת הולנד רק מחכה לשובו של אריאן רובן. לקראת משחק הנעילה בבית ה' מול נבחרת קמרון, כוכבה של באיירן מינכן ממשיך באימונים מתוגברים ומאמין כי זה הזמן המתאים לקחת סיכון ולעלות על כר הדשא.

"אפשרי שאשחק נגד קמרון", טען היום (שני) רובן, שהבריק העונה בדאבל של באיירן מינכן בגרמניה ובהעפלה של הבווארים לגמר ליגת האלופות. "סיכון זו מילה גדולה וכבר לקחנו הימור רציני כשבחרנו בטיפול אגרסיבי במקום לצאת לחופשה. צריך להיות כשיר במאה אחוז כדי לשחק. עד עכשיו בדקנו את המצב מדי יום, כשבדרך כלל נדרשים ארבעה-שישה שבועות להחלים מפציעה שכזו".

אם רובן יחזור לשחק נגד קמרון, יהיה זה 19 ימים אחרי הפציעה - זמן מהיר למדי. "אתמול היה לי אימון קשה כששיחקנו חמש על חמש, ועברתי אותו בהצלחה", גילה הקשר. "אני לא חושב שקיים סיכון גדול לחזרת הפציעה בשריר הירך האחורי".

במידה שרובן אכן יקבל דקות משחק נגד קמרון, הוא ירשום ברזומה הופעה בטורניר גדול רביעי ברציפות, אם כי גם בטורנירים הקודמים הוא החמיץ משחקים בגלל פציעות. "קשה לשבת בחוץ. שמתי לב בשני המשחקים הראשונים שזה כואב להיות מחוץ לקווים ולראות את המשחקים מהצד. תהליך ההחלמה לא היה מהנה ולרגעים אפילו חשתי קדוש מעונה, אבל אני יודע למה עשיתי זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully