וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירוש: "היינו זקוקים למשחק כזה"

מאמן פורטוגל שמח אחרי ה-0:7 על צפון קוריאה. רונאלדו: "השער שלי היה מצחיק". ג'ונג-הון: "לא תכננתי נכון את האסטרטגיה"

אחרי ה-0:0 המאכזב מול חוף השנהב במחזור הראשון בבית ז', הצליחה היום (שני) נבחרת פורטוגל להפיק משחק איכותי וניצחון 0:7 ענק על צפון קוריאה שכזכור עשתה חיים קשים מאוד לברזיל במחזור הפתיחה, אז הפסידה 2:1. לנבחרת של קרלוס קיירוש יש עכשיו ארבע נקודות והיא במקום השני בבית עם שתי נקודות פחות מברזיל, אותה תפגוש במחזור הסיום לקרב על המקום הראשון, מפני שה-0:7 משפר את יחס השערים שלה במידה שנבחרת חוף השנהב תתקשה מאוד לעקוף אותה.

"זו הייתה תצוגה נפלאה, שערים טובים, גישה מצוינת", אמר קיירוש, "היינו צריכים משחק כזה, אחד טוב כדי שהמוטיבציה והביטחון שלנו יהיו גדולים יותר. זו תוצאה גדולה, אבל זה רק משחק אחד ועוד לא זכינו בשום דבר. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב רק על לעלות לשלב הבא ולהתייחס לכל משחק בזמנו. ננסה לנצח את המשחק הבא ונעשה את זה אם נגיע באותה רמה של אמביציה איתה הגענו למשחק היום".

אחד האירועים המשמחים מבחינת פורטוגל הוא העובדה שכריסטיאנו רונאלדו שבר בצורת של 16 חודשים וכבש את השער השישי במשחק. "השער שלי היה מצחיק, אבל אני מאושר", הודה רונאלדו, "שערים הם תמיד שערים. לכבוש שבעה שערים במשחק אחד במונדיאל זה ממש לא קל. היום שיחקנו פשוט פנטסטי".

גם הוגו אלמיידה, שכבש את השלישי, היה מבסוט: "אני מאוד שמח מהניצחון הזה", אמר, "אף אחד לא ציפה לתוצאה הזו ובשבילנו זה מאוד חשוב כי זה נותן לנו דחיפה גדולה לקראת השלב הבא. אני מאוד שמח שכבשתי, בשביל חלוץ זה תמיד חשוב להבקיע, בטח שבמונדיאל".

בצד השני, נשמע המאמן המובס קים ג'ונג-הון מאוכזב מאוד ולקח אחריות על ההפסד. "לא תכננתי נכון את האסטרטגיה למשחק הזה", אמר בסיום, "השחקנים שלנו ניצלו את מיטב הפוטנציאל שלהם. אבל אם ההכנה הטקטית לא הייתה טוב ולכן לא הצלחנו למנוע מהם לכבוש כל כך הרבה פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully