וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו - אורוגוואי: לא סוגרים על תיקו

לשתי מוליכות בית א' תספיק נקודה כדי להעפיל (ג', 17:00, ע' 33), אבל הן רוצות לנצח כדי להתחמק מעימות עם ארגנטינה

המרוויחות הגדולות מהחידלון של נבחרת צרפת הן כמובן מקסיקו ואורוגוואי, שחששו מבית קשה והנה הן כפסע ממקום מכובד בשמינית הגמר. אחת מהן אף תזכה בראשות בית א' ותימנע מעימות ישיר עם ארגנטינה. אז למי שחושב שיהיה כאן תיקו מסודר במפגש ביניהן מחר (שלישי, 17:00, ערוץ 33), כדאי לשמוע את הקולות משני המחנות שבונים על המקום הראשון ועל מפגש עם יריבה נוחה יותר בשלב הבא.

מקסיקו של חאבייר אגירה הרשימה מאוד במחצית השנייה ב-0:2 על צרפת. החילופים של המאמן עשו את ההבדל לאחר ההפסקה, כשהחלוץ חאבייר הרננדז עלה מהספסל וחיקה את סבו כשהבקיע לרשת הצרפתים. מקסיקו כרגע מפגרת אחרי אורוגוואי בגלל הפרש שערים נחות ולכן היא תהיה זו שתתקוף כבר מהפתיחה, כדי להבטיח העפלה חמישית ברציפות לשמינית הגמר. קרלוס ולה הפצוע ייעדר מהרכב מקסיקו, כשפאבלו באררה צפוי להחליפו. פול אגילאר תורגל במקום אפריין חוארז המוצהב.

בזמן שהתקשורת במקסיקו מפנטזת כבר על שמינית הגמר, קוואטמונק בלאנקו הוותיק דורש סבלנות ומבקש להתרכז במשחק נגד אורוגוואי. "עדיין לא העפלנו לשלב הבא", הזכיר הקשר שהבקיע את השני נגד צרפת מהנקודה הלבנה. "לאורוגוואי יש נבחרת מצוינת עם כישרונות גדולים כמו דייגו פורלאן, אבל אנחנו לא חוששים מהם".

הרכב משוער: אוסקר פרז, ריקרדו אוסוריו, פרנסיסקו רודריגז, הקטור מורנו, קרלוס סלסידו, פול אגילאר, רפא מארקז, חרארדו טוראדו, ג'ובאני דוס סנטוס, גיז'רמו פרנקו, פאבלו באררה.

כמו לפני 20 שנה

הניצחון הגדול על דרום אפריקה נתן זריקת מרץ לאורוגוואי. אחרי התצוגה ההגנתית ולא מרשימה בתיקו המאופס עם צרפת, הסלסטה הראו גם כישרון התקפי שהוביל ל-0:3 משכנע מול המארחת. עברו 20 שנה מאז אורוגוואי עברה את הסיבוב הראשון, וגם אז עמד על הקווים אוסקר טבארז.

גם במקרה של הפסד עשויה אורוגוואי להעפיל לשלב הבא, אבל הדרום אמריקאים חושבים אך ורק על ניצחון. "הדבר הכי חשוב הוא שלא ספגנו שער עד עכשיו", אמר הבלם דייגו גודין, אחד ממצטייני הסלסטה עד כה. "אם נעשה זאת גם נגד מקסיקו אז נתקדם לשלב הבא, ומשם הכל יכול לקרות. אנחנו רגועים, נחפש את השער וננסה להכריע את המשחק".

מפגשי העבר בין שתי הנבחרות לא האירו פנים לאורוגוואי, שניצחה רק שלוש פעמים ב-17 מפגשים, לעומת שבעה ניצחונות מקסיקנים ושבע תוצאות תיקו. הקשר ניקולאס לודיירו סיים את עונש ההרחקה שלו, אך לא צפוי לפתוח בהרכב בו לא מתוכננים שינויים לעומת המשחק הקודם. כך פורלאן ימשיך לשמש כסוג של פליימייקר מאחורי לואיס סוארז ואדיסון קבאני.

הרכב משוער: פרננדו מוסלרה, מקסי פריירה, דייגו לוגאנו, דייגו גודין, חורחה פוסילה, דייגו פרז, אחידיו ארבלו ריוס, אלברו פריירה, דייגו פורלאן, לואיס סוארז, אדיסון קבאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully