וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת - דרום אפריקה: אברה הודח מהסגל

דומנק הדיח את הקפטן מהסגל לקראת המפגש עם המארחת ( 17:00, ע' 1 ו-HD). גם אבידל בחוץ, הנרי לא קיבל הזדמנות

צרפת נסערת מהפרשיות שאופפות את הנבחרת הלאומית במונדיאל, והיום (שלישי) התברר כי המאמן ריימונד דומנק החליט להדיח מהסגל את הקפטן פטריס אברה למשחק נגד דרום אפריקה (17:00, ערוץ 1 ו-HD). כזכור, לצרפתים עדיין קיים סיכוי קלוש להעפיל לשמינית הגמר, ודומנק מסרב להרים ידיים. כמו כן, המאמן ערך חמישה שינויים נוספים בהרכב מהמחש ק הקודם, ובין היתר הוציא מההרכב את אריק אבידל, שיחד עם אברה היה ממנהיגי המרד. תיירי הנרי, שההערכות היו שיפתח בהרכב בתור משחק הפרידה שלו, בינתיים על הספסל.

כזכור, מאז שניקולא אנלקה קילל את המאמן דומנק במחצית ההפסד למקסיקו, כדור השלג התגלגל ונדמה כי אין לו כל כוונה להיעצר. ההתאחדות החליטה לזרוק את החלוץ הסורר מהסגל ועוררה את זעמם של שאר השחקנים שהתייצבו לצד חברם. הקפטן פטריס אברה טען כי "יש בוגד בתוכנו" והתקוטט עם מאמן הכושר שהתבלט כחשוד המיידי. כאמור, אברה שילם את המחיר והוא מחוץ לסגל.

לשתי הנבחרות, גם לדרום אפריקה וגם לצרפת, יש נקודה אחת, והן צריכות ניצחון גבוה וגם הכרעה במשחק המקביל בין מקסיקו לאורוגוואי.

עדיין לא ברור אם השחקנים הודחו על ידי המאמן, או שמא דרשו לא לשחק. אמש דומנק נשאל האם שחקנים מסוימים יבקשו שלא ליטול חלק במה שעשוי להיות משחקה האחרון של צרפת במונדיאל וענה: "זו אפשרות".

אלא שלמרות הסיכוי הקלוש להעפיל, הצרפתים מסרבים להירגע מפרשת החרמת האימון של שחקני הנבחרת. דומנק סיפר אתמול כי ניסה בכל כוחו לשכנע את השחקנים שלא לנקוט בצעד הזה, אך לשווא. "זה היה מעשה טפשי שאי אפשר לתאר", אמר המאמן.

דומנק, שהיום הצליח להביא אימון לסיומו ללא תקלות, מקווה לפחות להיפרד מהנבחרת עם ניצחון ומייחל לכך שהשחקנים לא מכינים לו עוד הפתעה על המגרש מחר. "ההעפלה שלנו כעת לא תלויה בנו", גילה דומנק את השמש. "אנחנו צריכים נס, אבל עוד לפני כן ננסה להראות שיש לנו גאווה. אני בהחלט מאשים את עצמי במספר דברים, אבל בינתיים אשמור זאת לעצמי".

ההרכב למשחק: הוגו לוריס, בקארי סאניה, וויליאם גאלאס, סבסטיאן סקילאצ'י, גאל קלישי, אבו דיאבי, יוהאן גורקוף, אלו דיארה, פרנק ריברי, אנדרה-פייר ג'יניאק, ג'יבריל סיסה.

אווירת נכאים אצל המארחת

גם בדרום אפריקה המוראל ירוד. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הבפאנה בפאנה תהיה המארחת הראשונה שמודחת כבר בשלב הבתים, לאחר שצברה עד כה נקודת אחת בלבד בשני משחקיה (תיקו עם מקסיקו והפסד לאורוגוואי). דרום אפריקה צריכה ניצחון בהפרש של שלושה שערים לפחות ובצירוף הכרעה במשחק המקביל בין מקסיקו לאורוגוואי. לא פשוט.

"לא נעים להגיע למשחק מול יריבה כזו חזקה בידיעה שאנחנו צריכים לסמוך על אחרים", הודה הבלם מתיו בות. "זה לא מצב מושלם, אבל זו היסטוריה. אנחנו צריכים לעלות על כר הדשא ולהבטיח את הניצחון עם כמה שיותר שערים". טקו מודיסה הוסיף: "אנחנו דואגים רק לעצמנו ומקווים קודם כל לסיים את הבית עם ניצחון".

הדרום אפריקאים יחסרו את השוער איטומלנג קונה, שהורחק בהפסד לאורוגוואי ויוחלף על ידי מוניב ג'וזפס. גם הקשר קחישו דיחאסווה מושעה עקב צבירת שני כרטיסים צהובים ומקבת סיבאיה הוותיק אמור לתפוס את מקומו. פיטר מסיללה ישמור על מקומו בצד שמאל של ההגנה, כשגם ברנארד פארקר עשוי לזכות במקום בין ה-11.

הרכב משוער: מוניב ג'וזפס, סיבוניסו גאצ'ה, בוגאני קומאלו, ארון מוקואנה, פיטר מסיללה, מקבת סיבאיה, טקו מודיסה, סטיבן פינאר, סיפיווה טשבלאלה, ברנרד פארקר, קטלגו מפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully