וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: צ'ילה ניצחה את שוויץ 0:1

הכדורגל ההתקפי של צ'ילה אמנם הספיק לה רק ל-0:1 על שוויץ האפרורית, אבל העלה אותה לראשות בית ח'. בהראמי הורחק לא בצדק, גונזאלס כבש עבור הלה רוחה

צ'ילה גברה הערב (שני) על נבחרת שוויץ 0:1 בתום משחק בו היא שלטה ללא עוררין במשך 90 דקות וגם נהנתה מהרחקה בלתי מוצדקת של ואלון בהראמי בדקה ה-31. ללה רוחה יש כעת 6 נקודות בראשות בית ח', שלוש יותר משוויץ וכנראה מספרד, בהנחה שזו תנצח מאוחר יותר את הונדורס. כעת ממתין לנו מחזור אחרון דרמטי ביותר, במסגרתו ישחקו מרסלו ביילסה ושחקניו נגד ספרד ואילו שוויץ תפגוש את הונדורס החלשה. הפרש השערים עשוי יהיה לשחק תפקיד חשוב בתמונת העולות לשמינית הגמר, ויכול להיות שצ'ילה עוד תתחרט על העובדה שניצחה רק 0:1 את הונדורס ועל ההחמצות שלה מול ההגנה הפרוצה של שוויץ בדקות הסיום של המשחק.

מארק גונזאלס, נבחרת צ'ילה, חוגג שער. רויטרס
הם עוד עשויים להצטער על ההחמצות. שחקני צ'ילה חוגגים ניצחון שני/רויטרס

צ'ילה פתחה את המשחק בצורה נמרצת מול יריבה שוויצרית מנומנמת, אבל הגיעה למצבים הטובים ביותר רק בבעיטות מחוץ למסגרת. בהמשך שוויץ הצליחה להתאושש וגם להשתלט לכמה דקות על מרכז המגרש, אבל דווקא כשנראה היה ששחקניו של היצפלד מצליחים לייצר משהו גם בחלק הקדמי, קיבל ואלון בהראמי כרטיס אדום (מאוד מעורר מחלוקת) ומכאן המשחק קיבל כיוון אחד, זה של השוער דייגו בנאליו.

אוטמאר היצפלד זיהה בעיה באגף הימני שלו, ממנו נשלף לפתע בהראמי, והכניס את טרנקילו בארנטה במקום החלוץ אלכסנדר פריי, אבל ז'אן בוסג'ור, שב-10 הדקות החופשיות שלו על הקו הספיק לחולל מהומות בהגנה השוויצרית, לא היה הצ'יליאני הטכני היחיד שיודע לעשות דברים יצירתיים.

חורחה ואלדיביה ומארק גונזאלס נשלחו למערכה בתחילת המחצית השנייה, צ'ילה השתלטה לחלוטין על המגרש, אבל הוציאה את הומברטו סואזו החלוד, מלך שערי מוקדמות המונדיאל באזור הדרום אמריקאי, וחסרה מחץ בתוך הרחבה.

צ'ילה המשיכה לנסות והמשיכה לעשות הכל טוב עד הרחבה. שוויץ התגוננה היטב ובדקה ה-67 גם נכנסה לספר השיאים של המונדיאל כשרשמה את הדקה ה-551 שלה במונדיאלים ללא ספיגה ועברה את איטליה של 1986 עד 1990.

דייגו בנאליו הגדיל את השיא בעוד שמונה דקות, אבל בדקה ה-75 וה-559 של שוויץ, הכל נגמר עם שער נגיחה של מארק גונזאלס. בהמשך צ'ילה החמיצה והחמיצה ובשניות הסיום ארן דרדיוק פיספס הזדמנות ענקית לשוויון ובסיום אחרי 90 דקות והזדמנויות של חמישה שערים לפחות, 0:1 בלבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מחצית ראשונה

דקה 4: צ'ילה פתחה את המשחק עם שליטה ברורה במגרש והיא מנהלת משחק מסירות יפה, אך כמה זמן תימשך השליטה שלה והאם זה יספיק לה בשביל לכבוש?

דקה 10: וידאל הפציץ בצורה מפתיעה מ-25 מטרים אלכסונית לשער, בנאליו הדף, הכדור התגלגל אל מחוץ לרחבה, קרמונה בעט כדור חזק שני מ-20 מטרים ובנאליו שוב היה עירני, והדף לקרן. פתיחה חזקה של הלה רוחה.

דקה 25: שוויץ הצליחה להיכנס למשחק. היא משליטה קצב איטי ובטוח ומצליחה לעצור את הצ'יליאנים רחוק מהשער של בנאליו. רבע שעה כבר חלפה ללא הזדמנות של אחת מהנבחרות.

דקה 31: בהראמי גונן על הכדור כשהוא בגבו לארתורו וידאל ועשה תנועת מרפק קלה שפגעה בפניו של הצ'יליאני, זה נפל כאילו חטף מהלומה קשה והקוון הורה לשופט הסעודי להוציא לו אדום. הרחקה מאוד מעוררת מחלוקת.

דקה 40: בוסג'ור העלה כדור נהדר מצד שמאל, סאנצ'ז הוריד מצוין עם החזה, אבל בעט מהמקום, שטוח לידיים של בנאליו. צ'ילה מרבה לתקוף דרך האגף השמאלי ולא הייתה רחוקה עכשיו משער.

דקה 45: מחצית ראשונה הסתיימה ללא שערים ומעט הזדמנויות. השופט הוא בעצם הדמות הבולטת, עם ארבעה צהובים ואדום אחד לא מוצדק בהוראת הקוון.

מחצית שנייה

דקה 49: אלכסיס סאנצ'ז בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה, הכדור פגע באחד מחבריו ונכנס, אף השער נפסל בטענה מוצדקת לנבדל.

דקה 55: גריכטינג איבד את הכדור לסאנצ'ז כ-25 מטרים משערו, הצ'יליאני דהר לתוך הרחבה והגיע למצב של אחד על אחד מול בנאליו, אבל בעט היישר לידיים שלו והכדור הורחק.

דקה 67: שיא! שוויץ רשמה בדיוק עכשיו את הדקה ה-551 שלה ללא ספיגה במונדיאלים ועברה את השיאנית הקודמת, איטליה.

דקה 75: גול! פארדס יצא ממרכז הרחבה הצידה לכדור עומק, חלף על פני בנאליו בדרך לקו הרוחב והגביע את הכדור לרחבת החמש, מארק גונזאלס שהגיע מאחור נגח פנימה. 0:1 לצ'ילה.

דקה 84: פארדס נשלח בכדור עומק מדוד לתוך הרחבה, הגיע למצב ממנו הוא חייב לכבוש מול בנאליו, אבל בעט מעף המשקוף. צ'ילה עוד עלולה להצטער על ההחמצות שלה נגד הונדורס ושוויץ.

דקה 89: פארדס נכנס לרחבה, התגבר בקלות על פון ברגן, אבל משמונה מטרים שלח את הכדור שטוח והחוצה. החמצה גדולה.

דקה 90: שוויץ תפסה את צ'ילה השאננה לא מוכנהף דרדיוק קיבל מסירת עקב מבוניאקו ובעט שטוח ממרכז הרחבה החוצה. הזדמנות ראשונה לשוויץ והחמצה גדולה.

צ'ילה: קלאודיו בראבו, מאוריסיו איסלה, גונזאלו חרה, ואלדו פונסה, ארתורו וידאל (מארק גונזאלס, 46), גארי מדל, קרלוס קרמונה, מתיאס פרננדז (אסטבן פארדס, 64), אלכסיס סאנצ'ז, ז'אן בוסג'ור, הומברטו סואזו (חורחה ואלדיביה, 46).

שוויץ: דייגו בנאליו, סטפן ליכשטיינר, סטפן גריכטינג, סטיב פון ברגן, רטו ציגלר, אלון בהראמי (הורחק - 31), גוקאן אינלר, בנג'מין הוגל, גלסון פרננדס (אלברט בוניאקו, 77), אלכסנדר פריי (טרנקילו בארנטה, 42), בלייס נ'קופו (ארן דרדיוק, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully