וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לעולם לא אחזור למנצ'סטר יונייטד"

שחקנה של ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, שבעבר הלא רחוק כן הביע רצון לשוב לאנגליה, לקבוצתו הקודמת, נשמע אחרת

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל וריאל מדריד, מרוכז עכשיו כולו במונדיאל ובהצלחת הנבחרת שלו, אבל זה לא מונע ממנו גם בימים אלו לדבר על העתיד האישי שלו ועל הקריירה. שחקן הבלנאקוס כיום התבטא בעבר ואמר שהוא רוצה ואולי ישוב לקבוצתו הקודמת, מנצ'סטר יונייטד, אלא שכעת משמיע הפנומן זמירות חדשות. כשנשאל בפעם המי יודע כמה האם יש סיכוי שיחזור בעתיד אל חיקו של האולד טראפורד, השיב: "לא, לא אחזור לשם לעולם".

השחקו הפורטוגלי בן ה-25 סיים שש עונות מרשימות ביותר במנצ'סטר יונייטד לפני שנה, אז עבר לריאל מדריד תמורת סכום שיא בכדורגל העולמי. רונאלדו התבטא לא אחת לגבי המנג'ר שלו במנצ'סטר, אלכס פרגוסון, ועל כך שהוא רוצה לשוב ולהתאחד איתו מחדש ביום מן הימים, אלא שנראה כעת, לפחות לפי האמירה הזו, כי את זה הוא לא יעשה.

רונאלדו ופורטוגל מתכוננים כעת למשחק החשוב שלהם נגד נבחרתה של צפון קוריאה. כזכור, פורטוגל סיימה את המשחק הראשון שלה בטורניר בתיקו ללא שערים עם חוף השנהב, בעוד שהנבחרת מהמדינה הטוטליטארית הפסידה 2:1 לברזיל. ניצחון של הפורטוגלים יעלה אותם למקום השני בבית ועשוי לקרב אותם לשמינית הגמר, למרות שלפורטוגלים עוד משחק נגד ברזיל. מי שרוצה כל כך לכבוש אבל לא מתרגש מכך הוא רונאלדו עצמו, שלא עשה זאת כמעט שנה וחצי במדי הנבחרת. הגיע הזמן באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully