וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יוגב אוחיון מתנדנד

21.6.2010 / 17:55

רכז הקבוצה בעונה שעברה יפגש עם המאמן עודד קטש וההנהלה ועשוי לסיים את דרכו. גוני יזרעאלי מועמד מוביל להחליפו בבירה

ראשי הפועל ירושלים צפויים לקבל החלטה משותפת עם הגארד יוגב אוחיון לגבי עתידו בקבוצה, כשלא מן הנמנע שאוחיון יסיים את הקדנציה בבירה בסיום עונה אחת בלבד. באוחיון מעוניינות מספר קבוצות בליגת העל ובאירופה, אך מאחורי הקלעים מסתבר כי המאמן עודד קטש מעדיף רכז אחר לצידו של יובל נעימי, שיקבל שוב את המושכות כרכז המוביל של הקבוצה. מי שצפוי להחליף את אוחיון במידה ויעזוב הוא גוני יזרעאלי, שדחה הערב (שני) את הצעת הפועל חולון.

בקבוצה הופתעו בשבוע שעבר לאחר חתימתו של אלישי כדיר במכבי תל אביב, זאת מאחר שבקבוצה האמינו כי פורוורד גלבוע/גליל בעונה שעברה ינחת במלחה. בקבוצה ינסו כעת לחזק את הסגל בגבוה ישראלי במקומו של כדיר, כשהמועמד המוביל לתפקיד הוא ליאור חכמון, שחקנה של ברק נתניה בעונה שעברה, שמוערך מאוד על ידי עודד קטש.

קטש ניסה להחתים את חכמון בגלבוע/גליל בעונה שעברה, אלא שהשחקן העדיף לחזור למקום בו גדל, וכעת לא מן הנמנע שהשניים ישלבו כוחות. פנייה לשחקן עדיין לא נעשתה, אך צפויה להעשות כשחכמון יחזור לארץ בשבוע הבא לפתיחת אימוני הנבחרת.

ישראלי נוסף שעשוי להגיע לירושלים הוא משה מזרחי. פורוורד מכבי חיפה עשוי להמשיך בקבוצתו, אך בקבוצה הירוקה לא ממהרים להחתימו, ויפתחו במקביל במגעים עם גור פורת מעפולה, לאחר שהאחרון קיבל אישור לכך מקבוצתו בעונה שעברה. במזרחי מעוניינת גם הקבוצה בה גדל, הפועל חולון.

בינתיים, בירושלים הגישו הצעה לבריאן רנדל לעונה הבאה, אך השחקן מחזיק שלוש הצעות מאירופה, ולא ממהר להשיב לאדומים בחיוב. בקבוצה צפויים לבקש מברנדון האנטר ודיז'ון תומפסון לקצץ בשכרם מהעונה שעברה לפני שיאריכו את החוזה, ולא בטוח האם השניים יסכימו לכך. לירושלים יש את האופציה להחתים את השניים בשכרם מהעונה שעברה, אך במידה שלא יעשו כך, חופשיים האנטר ותומפסון לעשות כרצונם. מי שעשוי לתפוס את מקומו של תומפסון הוא דיון דוואל מגלבוע/גליל.

עדכון ראשון: 21/6/10, 10:02
עדכון אחרון: 21/6/10, 17:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully