וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איטליה המכוערת, כעת את בסכנה"

בקוריירה דלה סרה לא חסכו מהאזורי, מרקיזיו מבקר את ליפי על שינוי העמדות. דה רוסי: "אם לא ננצח לא מגיע לנו להיות פה"

הבקיעים במחנה הנבחרת האיטלקית, בניגוד לנבחרת צרפת למשל, עוד לא צצו ברבים כי שם יודעים שנותר להם עוד סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. אלופת העולם מודל 2006 צריכה ניצחון על סלובקיה כדי להיות תלויה בעצמה בלבד, כאשר תיקו נוסף (שלישי בבית) ישלח אותה לשמוע מה עושים הניו זילנדים במשחקם נגד פרגוואי.

התיקו של איטליה עדיין לא הוציאו את התותחים הכבדים, כלומר כותבי הטורים, החוצה לגמרי, והם שמרו על ארשת אדיבה יחסית כלפי הנבחרת, שוב במטרה לא לפרק אותה ואת המאמן מרצ'לו ליפי לפני המשחק האחרון והמכריע ביום חמישי הקרוב.

הכותרת בקוריירה דלה סרה הייתה אינפורמטיבית, ועם זאת עוקצת: "איטליה המכוערת, כעת את באמת בסכנה", נכתב. בגאזטה דלו ספורט כבר חישבו את כל האופציות והקומבינציות שיבטיחו להם את העלייה לשלב הבא, כשאגב הבעיה מבחינת האיטלקים היא שאם הם יעלו מהמקום השני מהבית, מה שסביר למדי, הם יפגשו כנראה את הולנד כבר בשמינית הגמר.

בעיתונים פחות נפוצים ידעו כבר לבקר את ליפי: "אחרי המפלה נגד צפון קוריאה ב-1966 והפלופ מול דרום קוריאה ב-2002, הגיע התיקו מול ניו זילנד ב-2010, שמצטרף לרשימה הלא מכובדת של איטליה. ליפי לא ביצע שום חילופים מהמשחק הראשון (מלבד מארקטי שפתח במקומו של בופון הפצוע) אלא רק שינה את המערך", נכתב בעיתון בפאלרמו. "החילופים שהוא עשה בתחילת המחצית השנייה היו הודאה מוחלטת בטעות".

מרקיזיו: "זו הייתה טעות לשחק על כדורים גבוהים"

אלא שלא רק באיטליה נשמעה ביקורת על ליפי כי אם גם מתוך סגל הנבחרת, ואפילו לא בצורה מרומזת. קלאודיו מרקיזיו לא חסך מילים מהמאמן, ונראה מה לליפי יהיה לומר ולעשות על דבריו של קשר יובנטוס. "שחקנים רבים משחקים בעמדות שלא מוכרות להם בגלל שהמאמן מבצע הרבה ניסויים. שינויים תכופים כל כך עלולים להביא אותנו לעשות טעויות ויוצרות בלבול בקרבנו.

"אנחנו קצת מאוכזבים", הוסיף מרקיזיו, "כי חשבנו שנעבור את הבית הזה ביתר קלות. זו הייתה טעות לשלוח הרבה כדורים גבוהים נגד ניו זילנד כי הם חזקים בראש".

מי שעשוי להיות כשיר למשחק הבא והכה חשוב של איטליה הוא קשרה של מילאן אנדריאה פירלו, שנפצע לפני המונדיאל וטרם שיחק. למרקיזיו אין בעיה אם הוא זה שיפנה את מקומו לטובתו של פירלו. "אם אני אצטרך לוותר על המקום שלי בהרכב, אני יודע שזה עבור שחקן ברמה עולמית, כך שאין לי שום בעיה עם זה".

מלבד מרקיזיו שחקני הנבחרת ניסו קצת לטשטש את הכישלון הקולוסאלי עד עתה, כשכמעט רק קשר רומא דניאלה דה רוסי היה נחרץ מספיק ונשמע אמין: "אם אנחנו לא מסוגלים לנצח משחק אחד אז אין לנו מקום בטורניר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully