וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "זה כבר יותר טוב"

מאמן נבחרת ברזיל מרוצה משיפור שחקניו, שחגגו על חשבון חוף השנהב. אריקסון: "בשביל לנצח אותם צריך לשחק מושלם"

בדיוק להופעה שכזו חיכו חובבי המונדיאל עד כה- לנבחרת ברזיל שמחה ותוקפנית. בוודאי, ארגנטינה וגרמניה כבשו שתיהן רביעיות, אבל הן היו מול נבחרות חלשות יותר מחוף השנהב, שהגיעה הערב (ראשון) במטרה לנסות ולעקוץ את ברזיל. זה עלה לה ביוקר. המשחק הפתוח של הנבחרת האפריקאית איפשר לשחקניו של דונגה לצאת קדימה ולבלות זמן רב ברחבה של נבחרתו של אריקסון. זה נגמר עם ניצחון 1:3 של הברזילאים, שהבטיחו את עלייתם לשלב שמינית הגמר, ועתה כל שנותר להם הוא להבטיח גם את המקום הראשון. כפי שהם נראו הערב, די ברור שזה יקרה.

גיבור המשחק היה ללא ספק לואיס פביאנו, שלא רק כבש צמד לנבחרתו, אלא גם היה פעיל מאוד בחלק הקדמי. פביאנו עצמו היה נרגש מאוד בסיום, והחמיא למאמנו: "דונגה תמיד מדבר איתי ונותן לי תחושת ביטחון, וגם השחקנים הראו היום שיש להם הרבה ביטחון בי. זה היה חשוב עבורי. עבדתי קשה כדי להבקיע, אבל זה לא הצליח לי. שמחתי שהיום הכדורים נכנסו". למרות הצמד שכבש, החלוץ לא חושב קדימה יותר מדי על מלכות השערים בטורניר: "אין לי מספר של שערים שאני מנסה לכבוש במונדיאל. אני אמשיך לעבוד קשה כדי להבקיע ככל שאוכל". על שערו השני, שנכבש לאחר שהשחקן נגע פעמיים בידו, אמר לואיס פביאנו: "הכדור נגע בידי, אבל זה היה בטעות, אז אני חושב שזה היה שער חוקי".

מאמן ברזיל, דונגה, חגג את ניצחונה של נבחרתו, אבל גם התעסק עם הרחקתו של קאקה, ששלח מרפק אל חזהו של קייטה מחוף השנהב, ובתמורה ראה את הצהוב השני שלו במשחק, והורחק. "זו היתה הרחקה לחלוטין לא מוצדקת", אמר דונגה הנזעם. "עשו עליו את העבירה והוא זה שנענש". המאמן המשיך ואמר: "אנחנו נותרים בחוסר הבנה. מה אנחנו צריכים לעשות כדי לא לספוג את הכרטיסים הצהובים הללו?".

לאחר מכן עבר דונגה להתעסק במשחק עצמו, והשווה אותו למשחק הראשון בטורניר, אז לא הרשימו הסלסאו וגברו על צפון קוריאה הקטנה 1:2 בלבד. "המשחק הראשון הוא תמיד קשה לכולם. מה שראינו בסיבוב השני זה כבר יותר טוב. שיחקנו היום מול נבחרת חזקה מבחינה פיזית, אני חושב שהנענו את הכדור יותר טוב ועם יותר סבלנות".

קאקה עצמו לא ממש היה מעוניין להתייחס להרחקתו, ואמר לעיתונאים המקומיים עם תום המשחק: "אני מעדיף לתת לתמונות לדבר בעד עצמן. אתם יכולים לנתח מה קרה, אני כבר קיבלנו אלפי הודעות תמיכה".

"הם קיבלו שער בחינם"

בחוף השנהב היו כצפוי מאוכזבים מאוד, לאחר שהנבחרת עלתה עם הרבה בטיחון אל המשחק, והאמינה בכוחה להפתיע, או לפחות לחלץ נקודה. בסופו של דבר, גם סוון גוראן אריקסון ושחקניו נלצו להודות שהפסידו לקבוצה טובה יותר מהם. "ברזיל יכולה לזכות בגביע", החמיא אריקסון ליריבתו. "בשביל לנצח אותם אתה חייב להיות כמעט מושלם. השער הראשון שלהם היה יפה מאוד", הודה אריקסון בסיום. על השער השני דווקא היו לו דברים אחרים להגיד: "היה לנו חוסר מזל בגלל שהשופט לא ראה את שני הכדורים שנגעו ללואיס פביאנו ביד. זה שער שלא היה צריך להיות מאושר".

המאמן המשיך ואמר: "קשה מאוד להתמודד עם לואיס פביאנו, אבל זה עוד יותר קשה כשהוא מורשה להשתמש בידיו. הם קיבלו שער בחינם, וזה שער ששינה את המשחק". על קבוצתו אמר אריקסון: "ספגנו שני שערים קלים. חשבתי שנוכל לחזור, אבל לא הצלחנו להבקיע מעבר לשער הבודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully