וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "אין אף כישרון יוצא דופן שהשארתי בבית"

מאמן אלופת העולם ענה לביקורות על הסגל המזדקן אחרי התיקו המשפיל מול ניו זילנד: "הבעיה לא הייתה ברצון של השחקנים"

נבחרת איטליה ביישה הערב (ראשון) את תואר אלופת העולם עם תיקו 1:1 עלוב מול ניו זילנד, והסתבכה קשות במאבקי העלייה בבית ו'. הסקוואדרה אזורה הצדיקו את כל הביקורות שהוטחו בהם ערב הטורניר, עם משחק איטי, עייף וחסר ברק, שהתקשה לפצח את הבונקר הניו זילנדי העיקש, שנפתח בדקה השביעית עם שער היתרון הסנסציוני של שיין סמלץ, שניצל שגיאה מחרידה של פאביו קנבארו. הבונקר נפרץ רק פעם אחת, בדקה ה-29, כשוינצ'נזו יאקווינטה כבש מהנקודה הלבנה אחרי שריקה מפוקפקת לפנדל לזכות האזורי.

חוסר המחץ של האיטלקים בשארית המשחק עלה להם באיבוד שתי נקודות יקרות, וכעת עלולה אלופת העולם למצוא את עצמה מחוץ למונדיאל אם לא תנצח את סלובקיה ביום חמישי, כשגם ניצחון צפוי להספיק לה רק למקום השני ולמשחק מול הולנד כבר בשמינית הגמר.

"ראיתם שהבעיה שלנו היום לא הייתה הרצון של הבחורים, אלא השטף של המשחק", אמר מרצ'לו ליפי המאוכזב. "היו לנו הזדמנויות טובות וכדור אחת שפגע בקורה, אבל בסופו של דבר יצרנו מעט מדי הזדמנויות". לגבי הביקורות על הסגל המזדקן שלו אמר המאמן המעוטר: "אני משוכנע לחלוטין שאין אף כישרון יוצא דופן שהשארתי בבית. יש לנו שחקנים עם אופי, שהוכיחו את עצמם במעמדים כאלה. יש לנו את מלך השערים של הסריה A ועוד לא מעט כישרון בסגל. אם הייתי מזמן שחקנים אחרים היינו סובלים מאותן בעיות שהיו לשחקנים שלנו היום".

הרברט: "יותר גדול מכל דבר שהשגנו אי פעם"

מנגד השמחה של הניו זילנדים הייתה מושלמת, ורגע אחרי ההישג הגדול בהיסטוריה של נבחרתו, צהל הקפטן המאושר ריאן נלסן כאחרון האוהדים. "זה היה מדהים", הוא אמר בהתרגשות בסיום. "זה אמנם לא היה יפה, אבל הראינו כמויות עצומות של אומץ ונחישות. אין לי מילים לתאר איזו מלחמה החבר'ה שלנו נתנו, ועכשיו יש לנו הזדמנות אמיתית לעלות לשמינית הגמר".

מאמן הנבחרת, ריקי הרברט, לא ידע את נפשו מרוב אושר אחרי המשחק הנהדר: "זו התוצאה הכי מדהימה שהשגנו. אני יודע שמוקדם בבוקר עכשיו, אבל אני מאמין שתהיה המון התרגשות בבית. זה יותר מכל דבר שהשגנו אי פעם", אמר הרברט. "הרבה אנשים לא חשבו שמגיע לנו להיות במונדיאל, אף אחד לא נתן לנו סיכוי. אנחנו משחקים היטב יחסית לנבחרת של חובבים, לכאורה, שלא אמורה להיות בגביע העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully