וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ - צ'ילה: ראשות הבית עומדת למכרז

היצפלד וביילסה ייאבקו על ההזדמנות להשתלט על המקום הראשון בבית ה', בקרב הבלתי מנוצחות (ב', 17:00, ערוץ 1)

כבר לפני שנפתחו משחקי המונדיאל היה ברור כי המאבק בין צ'ילה לשוויץ בבית ה' ככל הנראה יקבע מי מהשתיים תעלה לשלב הבא, יחד עם אלופת אירופה, ספרד. אלא שהניצחון המדהים של שוויץ במשחקה מול ספרד (0:1) טרף את כל הקלפים, ועתה יודעים שחקניו של אוטמר היצפלד כי ניצחון גם על הצ'יליאנים, שגברו על הונדורס 0:1 במשחק הראשון שלהם, יכול כמעט סופית להבטיח להם את העלייה מהמקום הראשון בבית, הישג שספק אם מישהו בשוויץ העיז לחלום עליו קודם לפתיחת הטורניר. מחר (שני, 17:00, ערוץ 1) היא תעמוד למבחן השני שלה בטורניר, כשעתה היא תיאלץ להתמודד לא רק עם נבחרת קשה בדמותה של צ'ילה, אלא גם עם מבחן התוצאה.

למרות הניצחון המפתיע, גם מאמנה של שוויץ, היצפלד לא ממהר לחגוג מהר מדי. "אנחנו לא פייבוריטים", אמר היצפלד לקראת המשחק בין שתי המנצחות של הבית, "צ'ילה היא הפייבוריטית. הם מאוד הרשימו אותי. בהתחלה בדרך שבה הם עלו- אין הרבה נבחרות שיכולות לסיים לפני ארגנטינה. נגד הונדורס הם היו מדהימים, והיו יכולים לסיים עם שלושה או ארבעה שערים". על מה שנבחרתו צריכה לעשות, אמר היצפלד: "זה יהיה קשה מבחינה מנטלית, חיוני שנישאר ממוקדים. הניצחון על ספרד היה רגע מדהים, אבל הוא יהיה חסר טעם אם לא נצליח להעפיל לשלב הבא".

הרכב משוער: דייגו בנאליו, סטפן ליכשטיינר, סטפן גריכטינג, סטיב פון ברגן, רטו ציגלר, טרנקילו בארנטה, גוקאן אינלר, בנג'מין הוגל, גלסון פרננדס, ארן דרדיוק, בלייס נ'קופו.

דונגה החמיא לביילסה וצ'ילה

בדיוק כמו השוויצרים, גם צ'ילה מבינה שהפסדה של ספרד מציב בפניה הזדמנות פז, שעשויה להשתלם עד רבע הגמר, בהנחה שהכל יילך לפי הציפיות. במשחק מול הונדורס נראתה הנבחרת טוב, אבל לא הצליחה לכבוש, ואותתה שלמרות התנועה הטובה שלה במרכז המגרש, החלק הקדמי שלה עדיין סובל מפציעות, ולא פועל במלוא הקצב. הומברטו סואזו צפוי לחזור אל ההרכב, ואמור להחליף את חורחה ואלדיביה, שגם הוא סובל מפציעה, וחסרונו עשוי לפגוע מאוד בקישור של הצ'יליאנים. "אנחנו חייבים להיות זהירים מאוד", אמר המגן, גארי מדל, "כי השוויצרים הצליחו לנצח את ספרד עם מעט מאוד שליטה בכדור".

מדל המשיך ואמר: "אנחנו יודעים שנהיה חייבים לנוע טוב יותר מאשר הספרדים, כדי ליצור קצת שטחים ולפתוח את ההגנה שלהם, שנראית סגורה מאוד". גם איסמעל פואנטס יודע שנבחרתו צריכה להיזהר מהמתפרצות של שוויץ, שתנסה לעקוץ את נבחרתו כשהיא לא מוכנה. "הם חיכו לטעות של ספרד והבקיעו, אמר פואנטס. "אנחנו יודעים שהם נבחרת מאוד פיזית, והתכוננו לזה". הצ'יליאנים סחטו לא מעט מחמאות לאחר הניצחון על הונדורס, למרות התוצאה המינורית יחסית, כשאחד ממרעיפי המחמאות היה לא אחר ממאמן ברזיל, דונגה. "צ'ילה היא נבחרת מאוד תחרותית עם טכניקה נהדרת והרבה איכויות". על מאמן צ'ילה, ביילסה, אמר דונגה: "הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, והוא התכונן היטב למונדיאל". ניצחון על שוויץ מחר יחזק עוד יותר את דבריו של הברזילאי.

הרכב משוער: קלאודיו בראבו, מאוריסיו איסלה, גארי מדל, ואלדו פונסה, ארתורו וידאל, קרלוס קרמונה, רודריגו מיאר, אלכסיס סאנצ'ז, מתיאס פרננדז, ז'אן בוסג'ור, הומברטו סואזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully