וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "אנחנו מתקרבים למטרה שלנו"

מאמן פרגוואי מעודד אחרי ה-0:2 על סלובקיה: "מרגיש את העוצמה בגישה של השחקנים". וייס: "לא גילינו מספיק אומץ"

פרגוואי הצליחה להשיג היום (ראשון) ניצחון ראשון במונדיאל 2010, כשגברה 0:2 על סלובקיה במחזור השני של בית ו'. שערים של אנריקה ורה וכריסטיאן ריברוס בדקות ה-27 ו-86 בהתאמה היו יותר מדי בשביל הסלובקים שכמעט ולא איימו על השער של הדרום אמריקאים לאורך המשחק. לפרגוואי המרשימה, שסיימה בתיקו 1:1 במשחק הראשון מול איטליה, יש כרגע ארבע נקודות ונראה שהיא בדרך הבטוחה לשמינית הגמר.

"המשחק היה קשה מול יריבה ששיחקה מצוין, אך לא התייאשנו. היינו טובים בהגנה ובהתקפה, זה היה משחק נפלא. מהמשחק הקרוב נשחק כאילו זה גמר המונדיאל", אמר איש המשחק אנריקה ורה בסיום, "כבשנו ואנחנו מרגישים קרובים לשמינית הגמר".

גם מאמן פרגוואי חרארדו מרטינו נשמע מעודד: "ניהלנו את המשחק מאוד טוב. תקפנו ולחצנו אותם בחלק המגרש שלהם. היו לנו הזדמנויות לכבוש, אבל פשוט שכחנו מה צריך לעשות מול השער. אני חושב ששתי התוצאות שלנו חיזקו אותנו מבחינה מנטלית ומבחינת הנחישות, לא רק כשחקני כדורגל אלא בעיקר אני מרגיש את העוצמה בגישה של השחקנים. אנחנו מתקרבים מאוד למטרה שלנו להגיע לשלבים המאוחרים".

ההופעה הראשונה של סלובקיה במונדיאל נמצאת על זמן שאול אחרי הפסד די קליל וצפויה להסתיים ביום חמישי כשהנבחרת תפגוש את איטליה. "עשינו שתי טעויות. שיחקנו מול יריבה מאוד איכותית והגיע להם לנצח", אמר בסיום המאמן המאוכזב ולדימיר וייס, "הפסדנו את המשחק מפני שלא גילינו מספיק אומץ בהתקפה. פרגוואי לא שיחקה טוב כמו שהיא יכולה ובכל זאת הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully