וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: שחר פאר ניצחה את אנה איבנוביץ'

הישראלית לא התקשתה במיוחד לעלות לסיבוב השני עם 3:6, 4:6 על הסרבית, ותפגוש את אנג'ליק קרבר הגרמניה בשלב השני

שחר פאר הראתה היום (שני) איך נראית טניסאית שנמצאת בקו העלייה, לעומת אחת שעושה את הדרך מהפסגה למטה. הישראלית ניצחה בלי מאמץ מיוחד ותוך שעה ועשר דקות בלבד 3:6, 4:6 את אנה איבנוביץ' הסרבית בסיבוב הראשון של טורניר ווימבלדון. פאר תשחק בסיבוב השני מול אנג'ליק קרבר הגרמניה, המדורגת 54 בעולם, שניצחה 4:6, 1:6 את סניה מירזה ההודית בסיבוב הראשון.

שחר פאר טניסאית ישראלית. Clive Brunskill, GettyImages
ממשיכה את השנה החלומית. פאר/GettyImages, Clive Brunskill

מעבר לניצחון שהשווה את ההישג שלה בטורניר מהשנה שעברה - מה שאומר שאין לה עוד נקודות להגן עליהן בטורניר, יכולה פאר לשאוב עידוד להמשך הטורניר בעיקר מהטניס האגרסיבי שהציגה לאורך כל המשחק. פאר גם הראתה חבטות הגשה עוצמתיות, ובעיקר יציבות יותר במיוחד בסרב השני, שיחד עם עליות תכופות לרשת, עזרו לה להשיג הרבה נקודות קלות במיוחד. כמו כן, ביצעה פאר, שהגישה את חבטות ההגשה הראשונות ב-65 אחוזי הצלחה, רק 13 טעויות בלתי מחויבות, לעומת 26 של יריבתה.

מהלך המשחק

פאר פתחה את המשחק בצורה חלשה ונשברה כבר במשחקון הראשון, לאחר מכן הצליחה לעלות ל-40:15 על ההגשה של איבנוביץ', הסרבית חזרה אך הפסידה את המשחקון בסופו של דבר. מה שפגע בפאר בפתיחה היו בעיקר הסרבים שלה, אותם הכניסה באחוזים נמוכים (0 מ-6), אז במשחקון השלישי היא הורידה את העוצמה ושיפרה את האחוזים, מה שעזר לה לזכות במשחקון ההגשה שלה ולעלות ל-1:2. איבנוביץ' העלתה את רמת האגרסיביות ושמרה על ההגשה בדרך ל-2:2. פאר נקלעה ל-30:0 במשחקון הבא, אך לקחה ארבע נקודות רצופות וזכתה במשחקון - 2:3 לישראלית. השתיים שמרו על ההגשות שלהן עד שפאר, שגילתה אגרסיביות יוצאת דופן ונכנסה לכדורים מוקדם, השיגה שבירה חשובה ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-3:6 אחרי 34 דקות בלבד.

המערכה השנייה נפתחה בערך איפה שהקודמת נעצרה, כשפאר זוכה במשחקוני ההגשה שלה די בקלות, לעומת איבנוביץ', שנראתה קצת אנמית וכבדה. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשה שלהן, וזה 2:2. שתי הטניסאיות המשיכו לשמור על ההגשות עד שהישראלית הצליחה להשיג את השבירה המיוחלת, ממנה איבנוביץ' המיואשת כבר לא הצליחה לחזור, ופאר הכריעה את המערכה עם 4:6, שמעט מרמה לנוכח הרמה שהציגו השתיים. איבנוביץ' ממש יצאה בזול לנוכח העליונות הברורה שהציגה הישראלית הנחושה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully