וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "אפילו באימונים שחקנים נראים לחוצים"

בלם אנגליה הודה שהנבחרת במתח, הודה: "לא נהניתי עד עכשיו מהמונדיאל", וקרא לאוהדים לעמוד מאחוריהם, לפחות עד שיודחו

ג'ון טרי הכחיש היום (ראשון) דיווחים על חיכוכים במחנה האנגלי, בעקבות ההופעה העלובה של הנבחרת ב-0:0 מול אלג'יריה ביום שישי האחרון, שהשאירה את האנגלים במצב בו הם חייבים לנצח את סלובניה ביום רביעי כדי לעלות לשמינית הגמר. הבלם הודה שהיום תתקיים פגישה בין חברי סגל שלושת האריות שידונו ביכולת החלשה מול אלג'יריה וההשלכות שלו.

"יש לנו פגישה הערב כדי לצפות במשחק ולראות מה עשינו לא בסדר", אמר טרי, "כקבוצה של שחקנים, אנחנו חייבים את זה לאנשים בבית. כל אחד צריך להגיד את מה שיושב לו על החזה, גם אם זה יפגע במאמן. אם אנחנו מרגישים שדברים צריכים להשתנות, אז כולם צריכים להשמיע את הקול שלהם והדעה שלהם. אם זה מעצבן אותו או כל אחד אחר, אז מה?"

כזכור, התיקו מול אלג'יריה השאיר את האנגלים, שסיימו רק ב-1:1 מול ארצות הברית במשחק הפתיחה, עם שתי נקודות בלבד אחרי שני מחזורים בבית ג'. לפיכך, נוצרו דיווחים על חיכוכים בין חלק מהשחקנים הבכירים לבין עצמם ומנג'ר הנבחרת פאביו קאפלו. "בשם השחקנים אני יכול להגיד שאין שום בעיות בינינו במחנה. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהמשחק ביום שישי, אבל אנחנו חייבים להרים את עצמנו ולנצח את המשחק ביום רביעי. אנחנו כולנו עומדים מאחורי המנג'ר, אסור לנו לחפש תירוצים או לבקר את המנג'ר. כל מה שאנחנו יכולים לעשות כחבורה של שחקנים זה לעמוד מאחוריו. אנחנו כאן, תומכים בו. אנחנו יודעים שגם הוא תומך בנו וזה מה שחשוב".

ג'ון טרי המשיך לגונן על קאפלו: "אני לא הולך לשבת כאן ולגונן על המנג'ר. כל מה שאני יכול לומר הוא שאני כאן בשם הקבוצה ובשם השחקנים וכולנו מאחורי המנג'ר באופן מוחלט. מאז שקאפלו הגיע, הוא הביא את הפילוסופיה שלו ואת הדרך שלו. זה עבד לאורך כל הקמפיין ושום דבר לא צריך להתשנות. אנחנו חייבים להישאר ביחד". טרי גם הגיב לאי שיתופו של ג'ו קול עד כה: "אני חושב שהוא צריך לשחק. ראינו אותו בצ'לסי. אני באופן אישי חושב שהוא ורוני הם השניים היחידים בקבוצה שלנו שמסוגלים לייצר דברים ולפרוץ הגנות. קול יכול לעשות דברים נפלאים".

טרי אמר גם שכל שחקני אנגליה עומדים מאחורי התסכול שהביע ווין רוני בסיום המשחק מול אלג'יריה כשביקר את הקהל האנגלי מול מצלמות הטלויזיה. "כמו כולם, גם רוני היה מתסוכל מהדרך בה שיחקנו", אמר הבלם והודה שהדחה בשלב הבתים תהיה קטסטרופה: "אבל עד הרגע הזה אני הולך לשמור על הרוח שלי ושל חברי. כמובן שלא נהניתי מהמונדיאל עד כה, אבל אנחנו צריכים להתחיל ליהנות. אפילו באימונים השחקנים נורא לחוצים. אני מבקש מהאוהדים לעמוד מאחורינו מפני שיש לנו את הקהל הטוב בעולם. אם נעוף כבר עכשיו, אז יש להם את הזכות המלאה להתקומם נגדנו, אבל זה לא יקרה".

טרי דיבר גם על הדחתו מתפקיד הקפטן, שנבעה מזה שניהל רומן עם בת זוגו של ווין ברידג': "כלום לא השתנה בי מאז שאיבדתי את הסרט. נולדתי כדי לעשות עבודת מנהיגות ואמשיך אותה בחדר ההלבשה ובמגרש האימונים. אף אחד לא ייקח את זה ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully