וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני צרפת סירבו להתאמן: "זה סקנדל"

נמשכות הצרות בטריקולור: השחקנים מרדו על עזיבת אנלקה, בין מאמן הכושר לאברה פרצה קטטה, דומנק הפריד, המנהל התפטר

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה

צרפת סוערת בעקבות התצוגות העלובות של הנבחרת במונדיאל, אבל גם בגלל הצרות הפנימיות, המאבקים בין השחקנים עצמם לצוות המקצועי, האגואים המפוצצים והמתח הבלתי נגמר. היום (ראשון) אירעה תקרית מביכה נוספת, כששחקני הנבחרת סירבו להתאמן לאות מחאה על ניפויו של ניקולא אנלקה. בעקבות כך התפתחה קטטה בין הקפטן פטריס אברה לבין מאמן הכושר של הנבחרת, רוברט דוברן. מי שהפריד בין הניצים היה לא אחר מאשר המאמן ריימונד דומנק.

המנהל המקצועי של הנבחרת, ז'אן לואיס ולנטין, זעם על השחקנים ובעקבות התקרית המביכה התפטר מתפקיד. ולנטין נזף בשחקנים לעיני העיתונאים וצעק ש"זו בושה וחרפה". "הם מביישים את ההתאחדות, את הנבחרת ואת כל העם הצרפתי", אמר ולנטין, "אני עוזב. אני נגעל מההתנהגות הזו, זה פשוט סקנדל".

כזכור, רק אתמול (שבת) נזרק מהסגל החלוץ ניקולא אנלקה, שעל פי דיווחים קילל את המאמן דומנק במחצית ההפסד למקסיקו 2:0. המאמן התייחס לראשונה לסוגיה והסביר כי זרק את החלוץ מאחר וזה לא הסכים להתנצל בפניו: "אני מגנה את אנלקה מאחר ונתתי לו הזדמנות לדבר על מה שהיה והוא סירב. זו הסיבה היחידה".

דומנק נשאל מדוע אנלקה קילל אותו וענה: "אנשים לא מבינים כמה לחץ יש עלינו. כשמאמן מעיר, שחקן יכול לאבד עשתונות ולזרוק כמה מילים. הסיפור הפך חשוב רק בגלל שהוא פורסם בעיתון. אני פתרתי את הבעיה בכך שהחלפתי אותו במחצית".

על פי דיווחים בצרפת, התקיימה תקרית נוספת כשפרנק ריברי ויוהאן גורקוף החליפו ביניהם מהלומות. דומנק מכחיש: "זה שטויות. מי שמכיר את יוהאן יודע שהוא לא מסוגל לריב עם אף אחד". לקראת המשחק האחרון נגד דרום אפריקה ביום שלישי אמר דומנק: "יש לנו סיכויים נמוכים לעלות שלב. אנחנו חייבים לנצח, לכבוש שערים ולקוות שהכל יילך לכיוון שלנו".

במהלך מה שהיה אמור להיות אימון הנבחרת, הקריא דומנק את הצהרת השחקנים: "ההתאחדות לכדורגל הצרפתית לא ניסתה בשום שלב להגן על הנבחרת. הם לקחו החלטה שמבוססת על עובדות שדווח על ידי התקשורת. כתוצאה מכך וכחלק מהמחאה שלנו להחלטה שנלקחה על ידי ההתאחדות, כל השחקנים החליטו לא לקחת חלק באימון היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully