וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: פרגוואי ניצחה את סלובקיה 0:2

פרגוואי ניצחה את סלובקיה 0:2, התקרבה לשמינית הגמר ושמרה על מאזן נקי מהפסדים של הדרום אמריקאיות. ורה (27) וריברוס (86) כבשו

פרגוואי עשתה צעד גדול לעבר שמינית גמר המונדיאל לאחר שגברה 0:2 על סלובקיה. הניצחון של האלבירוחה שבר את השוויון בבית ו' לאחר שבמחזור הראשון סיימו איטליה ופרגוואי בתיקו 1:1, כמו גם סלובקיה וניו זילנד. כמו במשחק הראשון, פרגוואי הרשימה והתגלתה כנבחרת יעילה ואגרסיבית שמקשה על היריבה להגיע למצבים. בבית שעשוי להיות מוכרע בהפרש שערים, האלבירוחה רשמו תוצאה יפה שאולי תעזור להם לסיים במקום הראשון, שימנע ממנה מפגש עם הולנד בשמינית הגמר.

שחקני נבחרת פרגוואי אנריקה ורה עם קרלוס בונט. רויטרס
שברו את השוויון. ורה ובונט/רויטרס

המחצית הראשונה הייתה במעמד צד אחד. מרטינו העלה הרכב התקפי כשבחוד פתחו נלסון ואלדז, רוקה סנטה קרוז ולוקאס באריוס. פרגוואי תקפה ותקפה, הניעה כדור מצוין ויצרה מצבים מסוכנים ליד השערים. בדקה ה-27 בישל באריוס לאנריקה ורה, שהגיע מאחור וכבש שער חכם. סלובקיה לא הצליחה להיכנס למשחק והשוער יאן מוחה עוד הציל אותה מספיגת שער נוסף.

אחרי ההפסקה, הורידה פרגוואי הילוך והלכה אחורה. שחקני האלבירוחה הסתדרו בקלות עם הסלובקים האנמים, שסבלו מיום רע של שחקני המפתח, ולדימיר וייס, מארק האמשיק וסטניסלב שסטאק. פרגוואי לא ניסתה לתקוף והסתפקה בשליחת כדורים ארוכים ולא יעילים לעבר החלוצים. לאחר דקות ארוכות של שעמום. ניצל כריסטיאן ריברוס טעות בהגנה הסלובקית וירה את השני לרשת ארבע דקות לסיום.

פרגוואי, כאמור, מתקרבת מאוד לשמינית הגמר ובהחלט מצדיקה את מעמדה כנבחרת השלישית בטיבה בדרום אמריקה. סלובקיה, לעומת זאת, אכזבה ובגדול. אחרי הופעה מלאת סימפטיה ונאיביות נגד ניו זילנד, השחקנים של ולדימיר וייס לא הראו שום דבר במשך 90 דקות. המעמד כנראה קצת גדול עליהם.

מהלך המשחק

דקה 3: סנטה קרוז השתחרר לבעיטה מ-17 מטרים, מוחה היה עירני והדף לקרן.

דקה 18: מורל סובב כדור חופשי משמאל, דה סילבה לא הצליח ליצור מגע ולנגוח לעבר השער.

דקה 19: ואלדז הכין מצוין לריברוס, שבעט מ-18 מטרים לידיים של מוחה.

דקה 23: פרגוואי ממשיכה ללחוץ. ורה הכין מצוין לבאריוס, שבעט כדור חזק מפינת הרחבה - מעל המשקוף.

דקה 25: ואלדז ברח מהשמירה וירה ממרחק כדור שטוח, שטס ליד הקורה.

דקה 27: גול! הלחץ נשא פרי. סנטה קרוז הכניס כדור עומק נפלא לורה שעם החיצון שלח כדור חכם מ-15 מטרים לפינה של מוחה. 0:1 לפרגוואי

דקה 37: הזדמנות ראשונה לסלובקים. כדור קרן שהוגבה משמאל נחת על ראשו של סלאטה, שנגח רע והחוצה.

דקה 39: הגנת סלובקיה הסתבכה עם כדור פשוט. סנטה קרוז חטף, אך בעט לרגליו של מוחה בעימות ביניהם.

דקה 68: פרגוואי, שכמעט ולא יצאה קדימה במחצית השנייה, ביצעה חילוף הגנתי והוציאה את ואלדז.

דקה 72: התקפה נפלאה של פרגוואי. מורל הכניס את סנטה קרוז, שהגביה משמאל לראשו של ורה שנגח החוצה.

דקה 76: טורס איים על השער מ-25 מטרים והבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מעל השער.

דקה 86: גול! כדור חופשי של פרגוואי עשה בלגאן בהגנת סלובקיה, שהתקשתה להרחיק. בסיום המלך, ריברוס השתלט וירה לרשת. 0:2

דקה 90: ויטק הפציץ מ-25 מטרים וסחט הדיפה נפלאה מויאר.

הרכב נבחרת פרגוואי: חוסטו ויאר, קרלוס בונט, פאולו דה סילבה, אנטולין אלקראז, קלאודיו מורל רודריגז, אנריקה ורה (אדגר בארטו, 88), ויקטור קאסרס, כריסטיאן ריברוס, נלסון ואלדז (אורליאנו טורס, 68), רוקה סנטה קרוז, לוקאס באריוס (אוסקר קרדוסו, 82).

הרכב נבחרת סלובקיה: יאן מוחה, פטר פקאריק, מרטין שקרטל, יאן דוריצה, קורנל סלאטה (מירוסלב סטוך, 83), זדנו שטרבה, ולדימיר וייס, מארק האמשיק, יאן קוזאק, רוברט ויטק, סטניסלב שסטאק (פיליפ הולושקו, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully