וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו יזעזע את הממלכה

מקורב למאמן אמר כי הוא עשוי להיות מפוטר אם אנגליה לא תעלה לשמינית, קאפלו צפוי לוותר על הסקי ולפתוח עם רוני כחלוץ יחיד

אחרי שני משחקים מאכזבים, וכשנבחרתו חייבת ניצחון על סלובניה כדי להימנע מהדחה, פאביו קאפלו חייב זעזוע. אנגליה נראתה רע בשני משחקיה נגד ארצות הברית ואלג'יריה, והיא מדורגת שלישית בבית ג' עם שתי נקודות בלבד. התקשורת באי הבריטי קוטלת את השחקנים על יכולם, וקאפלו עצמו הודה כי "זאת לא הקבוצה שאני מכיר". באנגליה מדווחים כי קפאלו יערוך שיחה לשחקני הסגל שלו ביממה הקרובה, כדי להחזיר בהם נחישות וגאווה וגם כדי לערוך שינויים, שאולי יביאו לאנגלים ניצחון ראשון בדרום אפריקה.

מקורב לקאפלו אמר לתקשורת הבריטית כי למאסטרו האיטלקי אין אשליות והוא מודע לזה שאם אנגליה לא תעפיל לשמינית הגמר הוא כנראה יפוטר מתפקידו, למרות שחוזהו הוארך לפני הטורניר עד ל-2012. כשקאפלו נשאל על עתידו לאחר המשחק נגד אלג'יריה, הוא השיב: "מוקדם לדבר על זה, צריך לחכות, יש עוד זמן לשאלות כאלה". אותו מקורב לקאפלו הסביר מדוע כיסאו של האיטלקי לא יציב. "האריכו את חוזהו של קאפלו מתוך אמון הדדי, אבל גם מתוך הבנה שאנגליה תעבור את שלב הבתים".

מסתמן כי מי שישלם את מחיר הכישלון הוא החלוץ אמיל הסקי. החלוץ הוותיק פתח בשני משחקיה של אנגליה, ונגד סלובניה הוא צפוי לפתוח על הספסל, כשככל הנראה פיטר קראוץ' יתפוס את מקומו. יתכן גם שקאפלו יחרוג ממנהגו לפרסם את הרכב המשחק רק שעתיים לפני שריקת הפתיחה, ויכירז עליו קודם לכן, וזאת כדי להוריד מעט מהלחץ על שחקניו. באנגליה מדווחים כי קאפלו יתלבט באשר ליצוות של ג'יימי קארגאר וג'ון טרי במרכז ההגנה, וכי הוא שוקל לפתוח עם ווין רוני כחלוץ יחיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully