וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסן: "לא היה לנו מה להציע מלבד מלחמה"

מאמן דנמרק מורטן אולסן נשמע מהוסס אחרי ה-1:2 על קמרון: "כדי להתקדם נצטרך להשתפר". לה גואן: "היו ציפיות, זו אכזבה"

לא מעט אנשים סימנו קודם לפתיחת המונדיאל את קמרון כנבחרת שעלולה לאכזב. שחקניו של פול לה גואן לא נראו טוב לפני הטורניר, והיה ברור כי קמרון אינה אותה נבחרת מאיימת מלפני מספר שנים. הערב (שבת) סיימו הקמרונים את דרכם מוקדם מהצפוי, כשהפסידו 2:1 לדנמרק, אחרי שכבר הוליכו 0:1, ונראו לא רע על המגרש. אלא שלהיראות טוב ולהבקיע לא תמיד הולך ביחד, ועתה ייאלצו סמואל אטו וחבריו לראות את רכבת המונדיאל ממשיכה בלעדיהם.

"אני לא עומד להתפטר", אמר לה גואן בסיום המשחק. המאמן הצרפתי נשמע כעוס מאוד על שחקניו, על התקשורת ועל כל מי שהתקרב אליו והמשיך: "אין לי שום חרטות, אני לא מתפקד ככה".

כשנשאל על ההפסד אמר לה גואן: "אין ספק, זו אכזבה גדולה. היו לנו ציפיות גבוהות, אבל התוצאה מראה שלא היינו מספיק יעילים. לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות הרבות שהיו לנו, במיוחד במחצית הראשונה, וזו אכזבה גדולה גם עבורנו וגם עבור כל האומה הקמרונית".

אופטימיות ודאגה בדנמרק

מנגד, המאמן הדני מורטן אולסן שמח כמובן על ההישג של נבחרתו, אך מודע במקביל לבעיות שלה בהגנה ומודאג מריבוי הטעויות בחלק האחורי. "עשינו יותר מדי טעויות אלמנטריות", אמר אולסן, "אנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו. אנחנו חייבים לתקן את הליקויים האלה, כך שאני לא באמת שמח. כמובן שהשחקנים שלנו נאבקו היום בצורה הרואית, אבל אני חייב להודות שחלק מהם לא שיחקו טוב".

ואכן, הדנים נראו חשופים מאוד מאחורה, ורק קבלת החלטות רעה של שחקני ההתקפה של קמרון בשילוב של החמצות מסמרות שיער וחוסר מזל מנעו מהאפריקאים להשוות.

"שיחקנו במשך הרבה זמן עם בנדטנר, דאל תומאסון וינסן, שלא שיחקו הרבה לאחרונה", הסביר אולסן, "בגלל זה נאלצנו להילחם כל כך קשה. לא היה לנו הרבה מה להציע מלבד למלחמה. יותר מדי שחקנים שלנו פצועים או חסרים. אז למרות שאני מאוד מכבד ומעריך את הלחימה שלנו, ברור שכדי להתקדם בטורניר נצטרך להשתפר ומצפה לנו עוד עבודה קשה. אנחנו יודעים זאת היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully