וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הפסידה פעם נוספת לרוסיה

19.6.2010 / 19:34

שחקניו של דני פרנקו סיימו את משחקי ההכנה מול הרוסים עם הפסד דרמטי 66:65, למרות 20 נק' של בר טימור ונועם לייש

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל סיימה הערב (שבת) את שלושת משחקי ההכנה מול הנבחרת המקבילה של רוסיה עם הפסד דרמטי 66:65. שחקניו של דני פרנקו הגיעו למשחק לאחר שהפסידו את המשחק הראשון, אך התעלו במשחק השני מול הרוסים מדרג א', בדרך לניצחון מרשים. נבחרת הנוער מתכוננת לאליפות אירופה לנוער דרג ב' שתיערך בסוף חודש יולי בתל אביב באולמות "זיסמן" ברמת גן ו"בית דני" בתל אביב.

ישראל פתחה את המשחק היום עם בר טימוא, ליאור שם טוב, גיא לביא, ניב סולומון ועוז בלייזר. הרוסים הראו עליונות בפתיחת המשחק הוליכו 17:19 בסוף הרבע הראשון וברחו ברבע השני בדרך ל-29:37 במחצית. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של ישראל בזכות דקות מצוינות של בר טימור שסגר את היתרון הרוסי בדרך ל-50:50 בסוף הרבע. ברבע האחרון נתקעה ישראל, קלעה 2 נקודות ב-7 הדקות הראשונות של הרבע, והרוסים עלו ליתרון 13. 3 שלשות של נועם לייש החזירו את ישראל עד שיוויון, 24 שניות לסיום. הרוסים קלעו זריקה אחת מהקו, ובר טימור החטיא שלשת ניצחון שנתנה לרוסים את הניצחון 65:66.

קלעו לישראל: בר טימור ונועם לייש 20 כל אחד, גיא לביא 9 עוז בלייזר 5, ניב סולומון 4, רם אליאספור 3, אוראל לב 2. מאמן נבחרת הנוער דני פרנקו אמר בסיום: "אנחנו נלמד את המשחקים ונראה אותם, מה שחשוב לנו זה שהתמודדנו מול נבחרת אתלטית מאוד ופיזית. היינו צריכים ללמוד להתמודד מול האתלטיות והפיזיות הזאת. זה משהו שהחבר'ה שלנו לא יכולים לקבל בשום מסגרת בארץ, גם ברמות של הבוגרים. שתי הקבוצות שיחקו מאוד אגרסיבי ופיזי. אני מרוצה מההתמודדות של החבר'ה אבל לא מהתוצאה".

על המשך ההכנות אמר פרנקו: "יש לפנינו חודש אינטנסיבי, זה החודש שאנחנו צריכים לעשות את הליטוש והאימון. אנחנו עדיין לא קוראים אחד את השני בעיניים עצומות. זה החודש שנהפוך לנבחרת מאוחדות ומלוכדת, כמו שהחבר'ה האלה יודעים. נבחרת ישראל שווה דרג א' במקומות 9-15. באליפות אירופה זה לא משנה אם אתה טוב, משנה מול מי אתה משחק. אנחנו בטח לא בחלק העליון של אירופה, אנחנו רחוקים משם. אנחנו צריכים לבנות דרך החבר'ה הצעירים שבקדטים, ודרך השחקנים האלה, עתיד טוב בלי שום קשר להגרלה".

נועם לייש, שהיה האחראי על הקאמבק הישראלי בסיום, סיכם את המשחק: "הרוסים קבוצה טובה, ומה שאפשר לקחת מהמשחק הזה, זה שאנחנו באים מרוכזים ורצים כמו שאנחנו צריכים לרוץ, אז אנחנו יכולים לעמוד מול כל קבוצה. אנחנו צריכים לשפר את הריבאונד, יהיה לנו קשה בדרג ב'. גם במשחקים הצמודים היינו לא טובים בריבאונד. נצטרך לדעת להחלם הרבה יותר".

הקדטים סיימו עם ניצחון על הרוסים

נבחרת הקדטים של רובי בלינקו סיימה הבוקר (שבת) את משחקי ההכנה מול נבחרת רוסיה עם ניצחון 62:69. שחקניו של בלינקו ניצחו את הרוסים החזקים שלשום, אך אמש הפסידו 70:66. הבוקר פתחה ישראל עם איגור קוליצ'וב, אדר בן עליזה, רפאל יצחק, ישי כסלו ונועם לוי. המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד, כשבסוף הראשון הוליכו הרוסים 17:18 ובמחצית השוותה ישראל ל-31:31. לחץ של שחקני הנבחרת נתן להם יתרון גדול ברבע השלישי שבסיומו הוליכו 43:57, ושהספיק לניצחון למרות ירידה ברבע האחרון. בסיום כאמור 62:69 לישראל.

קלעו לישראל: איגור קוליצ'וב 27, ישי כסלו 7, רפאל יצחק, עומרי שלף ונועם לוי 6 כל אחד, נאור שרון 5, דניאל ששון 4, אדר בן עליזה, עומרי שובלי ויניב סולומון 2 כל אחד. מאמן נבחרת הקדטים רובי בלינקו אמר בסיום: "היו שלושה משחקי הכנה מצוינים עבורנו. הדבר הכי חשוב שקרה כאן שראינו את החולשות של הנבחרת שלנו ויש לנו הרבה חומר למחשבה להמשך. היה חשוב לנו להתמודד עם הנבחרת הרוסית שתתמודד איתנו בבית אחד באליפות אירופה הקרובה ולשלוח אותם חזרה לרוסיה עם הרבה מחשבות ופחד בראש. הפנים שלנו קדימה להמשך ההכנות. אני מאמין גדול שאין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully